-Sputnik-: Angående Löven så har dom ju 3-4 spetsspelare, varav 2 nordamerikaner som är helt oprövade på svensk mark. I övrigt tycker jag att det ser ut som en allsvensk trupp. Är väldigt många som behöver ta stora kliv i det gänget för att undvika kval.
+ 3