Agera Nubben?
« Föregående · 785244 · Nästa » Till forumet
Sv: Agera Nubben?
Ambroo: Hört nått speciellt med tanke på att du säger att Zdenek Blatny snart är klar? :)
Sv: Agera Nubben?
supp: om du menar den på tikare.se så undersöker vi saken :) du kan gå på direktlänken www.tikare.se/gastbok
Sv: Agera Nubben?
Ja, här har vi allt på svart och vitt Huvudcoachen har talat!
Se länken.
Och kan bara instämma i det Kenta säger! Vi är ett lagbygge och inte ska väll skador ställa till det för oss, skadorna kommer vara lösta tills det börjar hetta till och det finns INTE en chans att vi missar slutspel, och det är då det gäller, då Timrå IK ska vara på topp. I långa loppet kan ju en skada på en viktig spelare gynna ett lag som Timrå då nu t.ex. Timo hinner samla nya krafter och kommer bara köra över sina motståndare när han är tillbaka. Vi snackar 5 veckor max 6 tills juluppehållet. Att vi kanske inte ligger etta då vad spelar det för roll, hunvudsaken är väll den att vi vinner i slutändan! Säsongen är dessutom bara halvvägs gången då och vi kommer då fått tillbaka samtliga spelare om inga fler blir skadade så att säga.
Dock nu när vi har haft ledningen från omg 1 till 19 ska vi givetvis göra allt för att behålla den men inte så att det äventyrar Timrå IK som förening.
En dröm skulle ju för föreningenssida vara att hamna blad det 4 första så att vi får en hemma match mer med tanke på ökade intäkter. Dock är detta inte en lättare väg till SM-finalen se bara på HV 98:a tror jag det var då de van SM-Guld men sluta 8:a i tabellen.
Visst man får en miljon om man kommer etta i serien. Men om vi ska värva spelare för flera miljon är denna miljon "ett barr i myrstacken".
Vi letar en kille som skall ersätta Timo och som sedan ska vara kvar i laget för denna säsong och troligen nästa år. Vi måste ta det lungt vi måste hitta en guldklimp en "Manderville" inte ta in någon utfyllnads spelare, dessa platser viger jag åt juniorer så de får visa upp sig och få en ärlig chans. Om de aldrig får chansen hur ska de då komma uppåt i hirearikin?
Dessutom nu när Henrik och Oscar ska lira för vårt kära A-lag, EN order till klacken puscha på dessa killar extra mycket så kommer de prestera betydligt bättre, vad är det man säger "motivation slår klass", JA FAKTUM ÄR ATT DEN GÖR DET.
Timrå är inte fullt manskap till pappret men det betyder inte att vi inte kan spela hockey längre, vi är ett lag och vi spelar för de som är skadade. Vi kommer Vinna och krossa lika många lag som vi gjort hittills.
Glöm inte BACKE våran nye HJÄLTE! Han har ju möt Pirnes och Niskala i Karjala Cup det blev ju en NOLLA i protokollet till Backes fördel.
De två främsta poängplockarna i FBK så varför göra mål idag? Inget som talar för det inte statestiken sist de möttes och statestik ljuger inte.
Titta upp inte Ner så kommer vi KROSSA FBK i kväll.
5-2 till Timrå!!
Och det hänger på publiken så RÖJ gärnet i "LADAN" ikväll.
Se länken.
Och kan bara instämma i det Kenta säger! Vi är ett lagbygge och inte ska väll skador ställa till det för oss, skadorna kommer vara lösta tills det börjar hetta till och det finns INTE en chans att vi missar slutspel, och det är då det gäller, då Timrå IK ska vara på topp. I långa loppet kan ju en skada på en viktig spelare gynna ett lag som Timrå då nu t.ex. Timo hinner samla nya krafter och kommer bara köra över sina motståndare när han är tillbaka. Vi snackar 5 veckor max 6 tills juluppehållet. Att vi kanske inte ligger etta då vad spelar det för roll, hunvudsaken är väll den att vi vinner i slutändan! Säsongen är dessutom bara halvvägs gången då och vi kommer då fått tillbaka samtliga spelare om inga fler blir skadade så att säga.
Dock nu när vi har haft ledningen från omg 1 till 19 ska vi givetvis göra allt för att behålla den men inte så att det äventyrar Timrå IK som förening.
En dröm skulle ju för föreningenssida vara att hamna blad det 4 första så att vi får en hemma match mer med tanke på ökade intäkter. Dock är detta inte en lättare väg till SM-finalen se bara på HV 98:a tror jag det var då de van SM-Guld men sluta 8:a i tabellen.
Visst man får en miljon om man kommer etta i serien. Men om vi ska värva spelare för flera miljon är denna miljon "ett barr i myrstacken".
Vi letar en kille som skall ersätta Timo och som sedan ska vara kvar i laget för denna säsong och troligen nästa år. Vi måste ta det lungt vi måste hitta en guldklimp en "Manderville" inte ta in någon utfyllnads spelare, dessa platser viger jag åt juniorer så de får visa upp sig och få en ärlig chans. Om de aldrig får chansen hur ska de då komma uppåt i hirearikin?
Dessutom nu när Henrik och Oscar ska lira för vårt kära A-lag, EN order till klacken puscha på dessa killar extra mycket så kommer de prestera betydligt bättre, vad är det man säger "motivation slår klass", JA FAKTUM ÄR ATT DEN GÖR DET.
Timrå är inte fullt manskap till pappret men det betyder inte att vi inte kan spela hockey längre, vi är ett lag och vi spelar för de som är skadade. Vi kommer Vinna och krossa lika många lag som vi gjort hittills.
Glöm inte BACKE våran nye HJÄLTE! Han har ju möt Pirnes och Niskala i Karjala Cup det blev ju en NOLLA i protokollet till Backes fördel.
De två främsta poängplockarna i FBK så varför göra mål idag? Inget som talar för det inte statestiken sist de möttes och statestik ljuger inte.
Titta upp inte Ner så kommer vi KROSSA FBK i kväll.
5-2 till Timrå!!
Och det hänger på publiken så RÖJ gärnet i "LADAN" ikväll.
Sv: Agera Nubben?
El_loco: Jo vem vet verkar ju göra poäng i alla fall, om det nu inte är Mora så borde ju Timrå vara en av de svenska klubbar som visat intresse och då borde han ju välja Timrå framför Mora.
Sv: Agera Nubben?
TD: Så allla inte börjar skälla på oss moringar som vanligt försvann en annan utlänning idag. Så det är just nu plusminus noll i importer.
Spöa kaffet idag!
Spöa kaffet idag!
Sv: Agera Nubben?
rbn: Tycker inte det är så mkt att skälla på. Visst, antalet utlänninga i MIK är stort men här vart det precis som du skriver plus minus noll. Ser ut att vara en kanonvärvning Mora gjort, iaf på papperet! Långt bättre än det som spekuleras för vår egen del (Blatny).....
Sv: Agera Nubben?
mikenomad:För min del är det bara svår uttalade ramsor ifall dessa hade kommit till TIK!! Tenkrat, Blatny el. Huml hur i hela friden ska det uttalas??
Tacka vet jag svensson carlsson Hahl Pärrrrsinen :))
Tacka vet jag svensson carlsson Hahl Pärrrrsinen :))
Sv: Agera Nubben?
Åke the Myth: Tja, med tanke på förnyelsetakten i klacken vad gäller ramsor hade det knappast inneburit nåt problem..;-)
Sv: Agera Nubben?
mikenomad: Mmm, det är förvisso sant, men en annan stackare som har löständera instuckna, det blir lite problems. Får stå med plastpåse framför truten med tanke på stackarna framför, kanske blir lite blött annars när en annan kommer igång!
Sv: Agera Nubben?
Åke the Myth: He he...men då kan ju du skrika i stort sett vad du vill, lärju inte vara nån som hör vad du skriker ändå! :-)
Sv: Agera Nubben?
mikenomad: Det har du förbaske mig rätt i! Nu blir det stor blås framöver, huka er i bänkera!
Huml, Druml Drogcevicevic eller vad det vara må är välkommen, bara dom spelar suspen av motståndera!
Huml, Druml Drogcevicevic eller vad det vara må är välkommen, bara dom spelar suspen av motståndera!
Sv: Agera Nubben?
Åke the Myth: Fast heter dom som du skrev har du ju en hejdundrandets hejarramsa på ett bräde! Smaka på de får du se!
Sv: Agera Nubben?
mikenomad: Mmm, sant! Roligt att vara tillbaks, det var ett tag sen. Tycker nog att det är lite torrt ibland härinne, men ska man lära sig sånt här så blir det nog lite blött.
Sv: Agera Nubben?
RocknRolf2: Har raset inletts nu? Handlar det om att efter jul för TIK:s del snegla nedåt, mot kvalseriespöket?
Sv: Agera Nubben?
mikenomad:
Kul och se Warg mellan Hedström och Hahl han jobbar som fan, pärssinen är knappast saknad ikväll =)
Kul och se Warg mellan Hedström och Hahl han jobbar som fan, pärssinen är knappast saknad ikväll =)
Sv: Agera Nubben?
Jag som alltid tyckt Timrå haft ett bra tryck från läktaren på hemmaplan. Men är det inte lite väl tyst idag?
Sv: Agera Nubben?
rbn:
Ser knappt halvfull ut på läktarna, kanske vi leksingar skall komma på ett oväntat besök igen :)
Ser knappt halvfull ut på läktarna, kanske vi leksingar skall komma på ett oväntat besök igen :)
« Föregående · 785244 · Nästa »
Går ju för fan inte snart att föra en vettig diskussion i den här jävla gästboken längre.
Vad är det med er egentligen? Det var ett himla liv när jag raljerade i våras. Men nu när man försöker vara saklig och nyanserad då är inte det bra heller.
Det känns som att det inte spelar någon roll hur dan jag är som person. Jag är för evigt stämplad SYNDABOCK! Man tycker det är rysligt roligt att driva mig till vansinne.
Jag är dömd till ett liv där jag kommer att granskas under lupp. Förjävla orättvist är det vad är.