1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 785244

Sv: Agera Nubben?
Sune: Visst! Plocka hit Bosson bara! Plocka hit honom! Jag skiter i vilket som nu.

Går ju för fan inte snart att föra en vettig diskussion i den här jävla gästboken längre.

Vad är det med er egentligen? Det var ett himla liv när jag raljerade i våras. Men nu när man försöker vara saklig och nyanserad då är inte det bra heller.

Det känns som att det inte spelar någon roll hur dan jag är som person. Jag är för evigt stämplad SYNDABOCK! Man tycker det är rysligt roligt att driva mig till vansinne.

Jag är dömd till ett liv där jag kommer att granskas under lupp. Förjävla orättvist är det vad är.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer