Apropå nånting...
« Föregående · 2524566 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Kan dom bara en låt i Växjö. Hej hå.
Jävulskt enformigt att lyssna på.
Kämpa Skellefteå
Jävulskt enformigt att lyssna på.
Kämpa Skellefteå
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Iceman99:
Det förekommer även härinne. Samtliga våra förluster denna säsong har varit domarnas fel. Egentligen skulle vi ha spelat SM-final 1 idag.
Det förekommer även härinne. Samtliga våra förluster denna säsong har varit domarnas fel. Egentligen skulle vi ha spelat SM-final 1 idag.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{9887}: Jag stör mig mest på allt de inte tar. Båda lagen är så skickliga på att låsa fast icke-puckförande spelare att det knappt blir något passningsspel.
Sen kliver dom in och tar utvisning för en putt efter en icing.
Sen kliver dom in och tar utvisning för en putt efter en icing.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Alltså kollar på finalen, och dom utvisningar domarna tar 🤦♂️ det är fan final.
Dom förstör ju sporten helt 🤬
Dom förstör ju sporten helt 🤬
Sv: Apropå nånting...
små grinigt, Svettiga handskar i ansiktet 👍
saik måste dra icing ibland,ska alltid spela sig ur
saik måste dra icing ibland,ska alltid spela sig ur
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Vi har ju Sveriges bästa domare på plats, synd och klaga även om dom är från Norrbotten.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Aa joo nu också när Växjö spelaren sitter på pucken o hakar fast sig i Pudas klubba men ingen åtgärd
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Jävligt tveksam när de släppte en tidigare där en växjöspelare hoppade in på isen och sedan hoppade ut igen när han kom på att det blev fel.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Man undrar ju lite när Växjös excellenta ungdomsverksamhet ska börja fira sina triumfer på allvar?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Dom har haft total dominans i hela andra, om dom inte skulle ha fått in några mål så hade man undrat om de är Timrå man kollar på
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 7
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Dålig disciplin på att fixa avblåsningar i egen zon. Växjö är väldigt skickliga på att hålla i motståndarnas klubbor utan att använda händerna.
Det behöver vi bli bättre på.
Det behöver vi bli bättre på.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Jo. Vi spelar mor Sveriges mest disciplinerad lag. Där är vi tyvärr bara tvåa.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:
Han vill ge oss den sista pusselbiten fram till SM-guldet.
Fast där brast det lite i disciplinen -1-2.
Han vill ge oss den sista pusselbiten fram till SM-guldet.
Fast där brast det lite i disciplinen -1-2.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Iceman99:
Ni är mästerliga på den disciplinen. Det syns idag bland annat. Önskar er lycka till i finalspelet.
Ni är mästerliga på den disciplinen. Det syns idag bland annat. Önskar er lycka till i finalspelet.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall:
Undrar om inte Möller får en staty i Skellefteå snart ;)
Snacka om att pricka in formen i rätt tid. såhär har det sett ut i alla slutspel.
Sjukt vad bra han är.
Undrar om inte Möller får en staty i Skellefteå snart ;)
Snacka om att pricka in formen i rätt tid. såhär har det sett ut i alla slutspel.
Sjukt vad bra han är.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Du måste vara dum på riktigt.
Växjö har juh varit det bättre laget hittills.
Växjö har juh varit det bättre laget hittills.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
dom heter ju växjö..sjung de i stället
tänk om timrå klacken skulle sjunga
framåt t i k t i k...skulle va tramsigt
tänk om timrå klacken skulle sjunga
framåt t i k t i k...skulle va tramsigt
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Lagt 500 på att Ske vinner med 4-1 mot VLH
och 500 på att DIF vinner med 4-1 mot Modo.
och 500 på att DIF vinner med 4-1 mot Modo.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Håller med . Hela slutspelet har dom backat hem å vunnit med 1-0 eller 2-1 . Vad ska dom framåt nu för ?
+ 3
« Föregående · 2524566 · Nästa »
VLH, inte ”Hej hå”.