Apropå nånting...
« Föregående · 2529096 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Räknar jag rätt måste Kalmar nu göra två mål för att gå om Nybro. Allt lutar mot Nybro i detta nu då deras match näst intill är slut.
Synd att inte Hudik gjorde bättre ifrån sig de sista omgångarna
Synd att inte Hudik gjorde bättre ifrån sig de sista omgångarna
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tyvärr är ju Hudiksvall totalt körda nu, så den biten har man gett upp. Men ändå, vilket sanslöst race mellan Smålandslagen!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Kalmar leder i inbördes möten vad det verkar, men lika i målskillnaden är lika så ett mål åt endera håll kan bli helt avgörande
Edit: Det stämmer inte Nybro leder inbördes. Bara swehockey som inte räknar det korrekt?
Edit: Det stämmer inte Nybro leder inbördes. Bara swehockey som inte räknar det korrekt?
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: 1 mål skikjer Kamar och Nybro åt. Hudik ligger under. Ridå.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Ser ut att stå mellan de två smålandslagen Nybro och Kalmar i detta nu. Hänger på målskillnaden
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
SCAarena:
Blir ju nästan alltid så här i slutet av säsongen. Ena besvikelsen efter den andra. Bara MoDo kvar att hoppas på nu snart.
Blir ju nästan alltid så här i slutet av säsongen. Ena besvikelsen efter den andra. Bara MoDo kvar att hoppas på nu snart.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Det blir inget Hudik i HA ser det ut som.
Nybro eller om Kalmar eller Väsby vinner under full tid.
Nybro eller om Kalmar eller Väsby vinner under full tid.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: var det någon som stod ut å såg Skellefteå- växjö? Spelade växjö lika tråkigt som vanligt.
Jag njöt av värmen i stället för att se hockey mördarna från växjö.
Jag njöt av värmen i stället för att se hockey mördarna från växjö.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Pappan Patrik bor i Sörberge? Du har en Åsa Eckmyhl, 46 år på Radhusgatan. Sorry, ingen kontakförmedling detta.. men men haha🤭😅
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:
Efternamnet låter bekant. Kan det vara hans mamma man träffat i Sundsvall en gång i tiden? Nåväl, kämpa Hudik!
Efternamnet låter bekant. Kan det vara hans mamma man träffat i Sundsvall en gång i tiden? Nåväl, kämpa Hudik!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Samma sak som förra säsongen, när det väl gäller så blir det lall
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Synct: Jo, hudik och Nybro tog ut målvakten ifjol, eftersom båda var piskat att vinna. Nybro hade Östersund hemma. Och hudik hade Halmstad borta. Östersund gjorde mål i tom kasse 19:59 och gick därmed upp i hockeyallsvenskan.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Synct: Var laget som Östersund mötte som var tvungna att vinna på full tid, dom tog ut målvakten och Östersund gjorde mål i tomt mål med 1 sek kvar och blev klara för HA. Innan det målet var det inte ÖIK som gick upp om jag minns rätt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Ja kvalserier har ju sin charm, men är glad att HA slopade det och kör slutspel med bäst av 7 istället. Gick inte Östersund eller något lag upp nyligen för att något annat lag tog ut målvakten i en annan match? Blir lite skevt tycker jag.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Ja verkligen.. Det behövs fler lag från denna del av Sverige högre upp i seriesystemen.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
SCAarena:
Inte riktigt klokt vilken serie det där är. Dramatiken i SHL och HA är ingenting i jämförelse. Kan det månne bli Glada Hudik till slut?
Inte riktigt klokt vilken serie det där är. Dramatiken i SHL och HA är ingenting i jämförelse. Kan det månne bli Glada Hudik till slut?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Tråkigt om Hudik skulle sumpa det på egna meriter igen precis som förra året.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito:
Hatstore (Arena) 😅 Med produktion av guldhattar till Smålands framtida gullgossar eller?
Hatstore (Arena) 😅 Med produktion av guldhattar till Smålands framtida gullgossar eller?
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kryset: Ja heller hur. Dom har också en nybyggd arena som är skapligt fin! Hatstore Arena haha
Sv: Apropå nånting...
thorwald: Spontant känns det som att Väsby med Dicken i spetsen inte ger upp i första taget.
Sv: Apropå nånting...
Frebog: Dåligt för Hudik både om Kalmar eller Väsby vinner under ordinarie tid. Något bättre med Kalmar om de inte vinner med för många mål. Bästa vore om de spelar lika vid full tid. Sen ska man ju inte räkna bort Nybro heller som har "enkla" Piteå. Blir oerhört spännande avslutning hursomhelst.
+ 2
« Föregående · 2529096 · Nästa »
