Apropå nånting...
« Föregående · 2532512 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
{297}: Kallar det målsnöret när de varit i final tidigare. Men så här nära har de inte varit sen de åkte ner.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Tror på en 7:e och avgörande match. Djurgården kan mycket väl ta det. Var en nyckelmatch igår. Ska Modo falla på målsnåret igen?
+ 4
Sv: Apropå nånting...
På fredag kommer DIF garanterat få med sig många PP. Det är deras tur nu. Ikväll såg deras PP riktigt vasst ut. Sedan tar de avgörandet i hägges kakburk utan problem.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Tycker det är svårt att värdera Bernhardts potential för SHL. Han har provat det förr och det gick inte så bra. Han kommer inte ha i närheten av lika mycket tid med pucken i SHL utan mer betoning blir på defensiven och där tycker jag inte han sticker ut. Ser honom som en budget-La Leggia med tveksamt psyke. Släppte han handskarna med Berglund där på slutet tex? Läge att riskera en avstängning inför match 6 när man har den roll han har?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}: Han har en jäkla förmåga att agera med ett lugn och skapa yta för sig själv. Jag har varit skeptisk till honom men det finns potential, han är bara 25.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Visst, men vad är det för typ av hockey. Du kan ha rätt å, men det får vi se till hösten.
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Alldeles riktigt, Bernhardt är fullständigt dominant…i allsvenskan.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Bra att Karlin tar ut målvakten efter en timeout också, inte så att han ska vänta tills dom har tröttat ut gården i deras egna zon
Sv: Apropå nånting...
Märklig match, efter att MoDo gjorde 4-5 verkade som om dom nästan hela tiden var en man mindre för att någon var iväg och bytte och då lyckades DIF få ihop det igen.
MoDo gav bort den här matchen på alla juniormisstag.
MoDo gav bort den här matchen på alla juniormisstag.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: man kan ändå vara avundsjuk på den där ”vad som helst är möjligt”-känslan som Modo har, lite som den vi hade efter serien mot Karlskrona. Sen vaknar man upp till SHL’s bistra verklighet.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
För mig är det helt sjukt att folk inte vill ha Bernhardt till Timrå. Karln är ju dominant
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: man tycker att ett långt slutspel ska tratta ner i dom två bästa lagen i final som inte bjuder på mycket, är bra i special teams osv. Maken till misstag, målvaktstabbar och grundserieoptimism man istället får se, det är ju helt sjukt.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Roligt att se och höra ”Bäckis” igen. Var länge sedan. Har kvar MoDo-hjärtat.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Nu blir det kanske lite nervöst i ett DIF utan Kruger. Bra för underhållningen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
3000 pers på läktaren är i målbrottet så att bara EN telefon kommit in på isen är en skräll so far.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Synct: Men Modo är ju inte ens med i matchen. Man blir livrädda att hålla i pucken.
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Herregud; Wikipedias sida för "Att vika ner sig totalt när det gäller som mest" har uppdaterats med en ny bild.
Tydligen lagbilden på MoDo anno 22/23.
Tydligen lagbilden på MoDo anno 22/23.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{9908}: modoiterna har 21-13 i PP denna matchserie. Börjar kasta in mobiler på isen när domaren ger dom 2 min PP istället för 5. ”Mycket vill ha mer”.
Pettersson ser pigg ut igen förresten. Ute och gruffar på isen nu, låg kvar på isen och satt och kände på tänderna så länge domarna snackade ihop sig.
Pettersson ser pigg ut igen förresten. Ute och gruffar på isen nu, låg kvar på isen och satt och kände på tänderna så länge domarna snackade ihop sig.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Herminator: Haha tänk att du måste hämta telefonen också och på så sätt bli utslängd och troligtvis portad? Övikare.. kasta inte in något du vill ha tillbaka!
+ 2
« Föregående · 2532512 · Nästa »
