Apropå nånting...
« Föregående · 2533867 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Japp, nu jobbar vi in en till Djurgården!!!
Haha, Klasen på frågan om målet, ”-Det håller hög klass”
Haha, Klasen på frågan om målet, ”-Det håller hög klass”
+ 4
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: djurgården tar detta nu, vinner idag och på söndag. Och då får vi hälsa bernie varmt välkommen!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Tyvärr måste jag gratta Modo till SHL, men hela finalserien var det antingen pest eller kolera.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Som största modohatare får man se sig besegrad, grattis Modo. Vi kommer göra skit av sixfingers.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rytter: "Timrå mår bra av modo I shl och modo mår bra av Timrå i samma serie."
Och SHL mår ypperligt av att vara stockholmsfritt, lös det!
Och SHL mår ypperligt av att vara stockholmsfritt, lös det!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Det här tar Modo.
Djurgården har skjutit 3 skott på mål under hela andra perioden fram till nu.
Djurgården har skjutit 3 skott på mål under hela andra perioden fram till nu.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson:
Varför hejar jag på Modo ?
1 . Garpenlöv
2. Klockan slår
3 . Kul med derby , bättre ekonomiskt för Timrå
4. Difopoli
Varför hejar jag på Modo ?
1 . Garpenlöv
2. Klockan slår
3 . Kul med derby , bättre ekonomiskt för Timrå
4. Difopoli
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak:
Ja, det lutar väl tyvärr åt det hållet 😵
Skönt och logiskt i alla fall att vi alla kan enas om att ingen gillar ”Garpen”.
Ja, det lutar väl tyvärr åt det hållet 😵
Skönt och logiskt i alla fall att vi alla kan enas om att ingen gillar ”Garpen”.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Garpenlöv räcker som skäl.
Nu har MoDo tagit över totalt, innebär väl att DIF kontrar in ett snart.
Nu har MoDo tagit över totalt, innebär väl att DIF kontrar in ett snart.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rytter: låt mig föreslå något hårresande. Ditt hat mot löven är större än din kärlek för Timrå IK 😅
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: helt rätt.
Som boende i tjockhult kan jag tycka att det är mysigt att gå till hovet och kolla hockey, men...djurgården är ju ett rätt äckligt lag.
Modo är också ett rövgäng, men det finns samtidigt få saker som skänker samma njutning som att spöa Modo borta medan Löfvén och Foppa gråter på läktaren.
Av två dåliga saker väljer jag Modo.
Som boende i tjockhult kan jag tycka att det är mysigt att gå till hovet och kolla hockey, men...djurgården är ju ett rätt äckligt lag.
Modo är också ett rövgäng, men det finns samtidigt få saker som skänker samma njutning som att spöa Modo borta medan Löfvén och Foppa gråter på läktaren.
Av två dåliga saker väljer jag Modo.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Varför hejar jag på Modo ?
1 . Garpenlöv
2. Klockan slår
3 . Kul med derby , bättre ekonomiskt för Timrå
1 . Garpenlöv
2. Klockan slår
3 . Kul med derby , bättre ekonomiskt för Timrå
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Vet inte om det står i manus att dom måste ställa såna frågor , men vad förväntar dom sig när dom står i hemmaklacken å undrar : Hur tror du matchen går ?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}:
Jo, jag tänker på mitt eget bästa i första hand. Vem gör inte det?
För övrigt tror jag inte att det varit någon större vinst för Timrå med Brynäs kvar i SHL.
Jo, jag tänker på mitt eget bästa i första hand. Vem gör inte det?
För övrigt tror jag inte att det varit någon större vinst för Timrå med Brynäs kvar i SHL.
Sv: Apropå nånting...
{297}: det handlar mer om Norrland vs fjollträsk nu
Sedan är det väl en hatkärlek som vissa tar för långt tycker jag.. från båda håll
Sedan är det väl en hatkärlek som vissa tar för långt tycker jag.. från båda håll
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{297}: man tar en pilsner, njuter av dramatiken och tackar gudarna för att Timrå har lämnat det där stadiet!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}:
"Tycker det är helt sjukt att det sitter folk här och hejar på Modo. Skulle aldrig hända i modoforumet om det var omvända roller"
Jo då, vi höll stenhårt på er mot löven och många var in och grattade er när ni avancerade.
Vi är rivaler och hatar varandra när vi möts. Men jag vill ha Timrå och Modo i SHL. Vill uppleva hettan 2007 igen. Nästa gång kanske det är er tur att slå ut oss och gå hela vägen, ni har samma typ av hemvändande vi hade då.
Timrå mår bra av modo I shl och modo mår bra av Timrå i samma serie.
"Tycker det är helt sjukt att det sitter folk här och hejar på Modo. Skulle aldrig hända i modoforumet om det var omvända roller"
Jo då, vi höll stenhårt på er mot löven och många var in och grattade er när ni avancerade.
Vi är rivaler och hatar varandra när vi möts. Men jag vill ha Timrå och Modo i SHL. Vill uppleva hettan 2007 igen. Nästa gång kanske det är er tur att slå ut oss och gå hela vägen, ni har samma typ av hemvändande vi hade då.
Timrå mår bra av modo I shl och modo mår bra av Timrå i samma serie.
+ 10
« Föregående · 2533867 · Nästa »