DJ Hemp: det var I-N-T-E en jävel i modoforumet som hejade på oss i play out, precis som det ska vara. Det är bara i timråboken som vissa har tappat konceptet fullständigt.
Du talar om att tappa konceptet. Jag håller på vilket lag jag vill. Andra likaså. Kom inte med några så kallade tillrättavisningar. Jag bryr mig inte om sådana.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...