Apropå nånting...
« Föregående · 2535700 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
AndersN: då var det klart! Nån skulle vinna! Om det är bra eller dålligt för Timrå? Det vette fan! Men gnällgarpen och Stoppel blev tysta iaf!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Nieminen: Blir skönt att vi får chans att banka lite Hockeyvett i Lillebror till hösten inser jag nu.
Men då kanske ni hunnit bygga museet också?
Kanske man får se Ove stå i kostym och putsa prisskåpet.
Men då kanske ni hunnit bygga museet också?
Kanske man får se Ove stå i kostym och putsa prisskåpet.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Nieminen: Blir roligt som fan, självklart höll man på er. Man har självskadebeteende om man håller på Djurgården.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Skiter i om det blir 500, i kväll ska det firas att vi är tillbaka, om så bara för ett år!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Modo bäst när det gäller idag. Mycket starkt gjort. Grattis! Vi möts nästa år 😎💪🏻
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Och Djurgården blir kvar ännu en säsong för att möta ett steroid pumpat Brynäs
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{297}: Tycker det är lite kul att 104 personer här, inklusive mig själv, var övertygade att Modo skulle vika ner sig idag.
Men fettji fick vi.
Värdiga avancemanget måste man ändå tillstå.
Men fettji fick vi.
Värdiga avancemanget måste man ändå tillstå.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ha ha, vilket jävla troll du är, ditt Modohat är ju flera gånger större än Timråhjärtat. Till er vettiga TIK'are så blir det kul att mötas i vinter även om ni är hyperfavoriter i alla derbyn. Fortsatt trevlig valborg på er, in i dimman!
+ 14
Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: Det finns bara en enda fördel med att Modo går upp och det är att vi får möjligheten att banka lite ödmjukhet i huvvet på dom.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Stackars Rensfeldt, han har inte haft så kul i dessa avgörande matchserier, ut med Timrå, ut med Dif och nu förlust i 7e , och inget avancemang....
Skadeglädjen är på topp!
Skadeglädjen är på topp!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Enligt all media så gällde det väl bara om Modo inte gick upp. Men men, kanske finns det nått kryphål eller liknande han utnyttjar. Alternativt att Kapanen får betala en slant för att köpa ut honom. Det hoppas jag däremot inte är aktuellt. Ser hellre att Kapanen pungar upp lite mer för en bättre spelare overall i så fall.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Det är mest positivt för Timrå enligt mig. Mer uppmärksamhet och mer publik än om Dif gått upp. Bara 2 matcher hemma iofs
Roligt för Västernorrland och Norrländsk hockey
Heart of hockey är dock patetiskt ❤
Roligt för Västernorrland och Norrländsk hockey
Heart of hockey är dock patetiskt ❤
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Är vi 💯 på det?
Tänk om han är klar oavsett? Intressanta derbyn minst sagt isf.
Tänk om han är klar oavsett? Intressanta derbyn minst sagt isf.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
En tudelad känsla idag.
Förbannat kul att få surströmmingsderby.
Förbannat surt att Modo går bra.
Förbannat kul att få surströmmingsderby.
Förbannat surt att Modo går bra.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Tittar ni fortfarande på hockey? Det är ju snooker-VM på Eurosport. En belgare glänser!
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Synct: Vill poängtera att jag bara tycker att detta är skit, att mordor går upp. En svart dag för oss Timråiter.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Linkovich: Det har vi väl vetat hela tiden i och för sig? Snart måste vi dras med dom till vardags.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}: Finns egentligen ingen spelare i finallagen som jag vill ha.
Spelare till andra och tredjeligan har vi bättre av redan.
Spelare till andra och tredjeligan har vi bättre av redan.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}: Själv tar jag ju Lekkermaki före Södergren alla dagar. Enorm uppsida och högerskytt
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: vafan håller mordorfansen på med nåt de slänger in skit på isen hela tiden. Pinsamt dåliga fans
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Lekkerimäki tycker jag varit helt osynlig i finalen. Kan man inte sticka ut i allsvenskan så har man definitivt inget i Timrå att göra. Kan inte se nån spelare i endera laget som skulle tillföra något. Möjligtvis Bernhardt men det är ju ett gigantiskt wild card. Poängspelarna är för dåliga och rollspelare har vi redan. Södergran möjligtvis men vem skulle han ersätta?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}: Zacke gjorde ju guld av sand med Johansson, Harju kanske börjar bli till åren men kanske Klasen vore något för Hinken att kika närmare på?
+ 1
« Föregående · 2535700 · Nästa »
