Apropå nånting...
« Föregående · 2535700 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Nieminen: Har du inte nån annanstans att vara? Förstår att det är svårt, det ligger ju lite i er natur.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Helvete vad det skall spelas Derbyn i Stockholm till hösten.
DIF-AIK-SSK och kanske Almtuna.
Själv får vi hålla till godo med ett Surströmmingsderby.
Oscars mot Röda Ulven
DIF-AIK-SSK och kanske Almtuna.
Själv får vi hålla till godo med ett Surströmmingsderby.
Oscars mot Röda Ulven
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Bara det ÄR världsjävlabäst! Nä, skämt åsido. Har hört att det ska vara en mer kvalitativ back än Bernhardt.
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Haha modoiterna buar till och med ut domarna när dom ska hyllas efter match. Man tar sig för pannan. Taktlösheten är tillbaka i finrummet.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Nu behöver bara Brynäs byta ut Oskarshamn sen är alla relevanta hockeylag i högsta serien!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp:
Jag ser bägge som ett nummer större än Timrå tills Timrå har en ny arena som tar ca 8000 i inre hamnen.
Jag ser bägge som ett nummer större än Timrå tills Timrå har en ny arena som tar ca 8000 i inre hamnen.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jag får feelingen av att han spelar med oss av hans kroppsspråk men det rena gissningar
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Pyrret: varför delas silvermedajer ut. Känns bara patetiskt.att motta en silvermedalj för djurgården
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Ingen Bernhardt i allafall.
"Stannar kvar i Modo - blir inget med Timrå
David Bernhardt var en av spelarna i Modo som hade gjort upp med en annan SHL-klubb om i fall att Modo inte skulle gå upp.
Men nu blir det inte så.
Modos sportchef Henrik Gradin bekräftar att han blir kvar.
– Han har avtal med oss, och ska ingenstans, säger ”Hinken”
"Stannar kvar i Modo - blir inget med Timrå
David Bernhardt var en av spelarna i Modo som hade gjort upp med en annan SHL-klubb om i fall att Modo inte skulle gå upp.
Men nu blir det inte så.
Modos sportchef Henrik Gradin bekräftar att han blir kvar.
– Han har avtal med oss, och ska ingenstans, säger ”Hinken”
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Bernhardt blir det ju inte och det bekräftas efter slutsignalen men han var det väl ändå ingen som ville ha så det gör väl inget?
www.expressen.se/sport/hockey/hockeyallsvenskan/david-bernhardt-framrostad-till-mvp-i-ha-slutspelet/
www.expressen.se/sport/hockey/hockeyallsvenskan/david-bernhardt-framrostad-till-mvp-i-ha-slutspelet/
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Tycker det är löjligt att de delar ut silvermedaljer i Hockeyallsvenskan
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Känner ingen saknad efter Bernhardt. Känns som en singlad slant om han kommer att vara bra i SHL eller inte - de där små marginalerna som han vant sig att spela med kommer inte finnas mot bättre, snabbare motstånd.
Kan han anpassa sig till det så är det klart att det finns en spelskicklighet där. Kan ju bli succé också, men känns ruskigt osäkert.
Kan han anpassa sig till det så är det klart att det finns en spelskicklighet där. Kan ju bli succé också, men känns ruskigt osäkert.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Bee: Hade varit en på tok för oviss värvning. Vi behöver lite mer säkerhet på den/dom sista backplatserna.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
SCAarena: En sak som kommer hända nu är att Västernorrlands media kommer att lägga 75-80 % av sin tid på Modo, även den lokala Sundsvalls Tidning, för att inte prata om lokalradion och lokala TV. Det kommer att öka Modos intresse. Men var glad ni som gillar Modo, jag är inte det.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Nä han har ju kontrakt med Modo. Men det är garanterat bittersött för han.
Sv: Apropå nånting...
{8179}: Eronen ska tydligen vara hårt uppvaktad av TPS dessutom. Lär nog inte bli nån förlängning där heller. Men vafan vet jag??
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Stort att han var den enda som inte sjung med i sången efteråt. Han vill till Timrå såklart.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Chrille: Du kan ju inte jämföra Stenqvist med Bernhardt 😅. Stenqvist gör ändå en ok säsong i ett SHL-lag, Bernhardt har provat en nivå över hockeyallsvenskan och inte lyckats. Nån måtta får det vara.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Alla hockeyspelare verkar ha vackra fruar 😉 Konstigt eller hur 😎
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{8179}: Ja, tyvärr har vi en redan för oviss backsida på förhand. Svensson, Rindell, Forsmark, Edfeldt är lite frågetecken kan jag känna. Hur kommer Lyytinen svara upp på denna säsong etc.
Nej Bermhardt får visa att han håller i Modo så får vi ta honom till säsongen 24/25 när det lär finnas mer öppna platser i så fall.
Nu behöver vi mer "garanterad" leverans på nyförväven på backsidan.
Nej Bermhardt får visa att han håller i Modo så får vi ta honom till säsongen 24/25 när det lär finnas mer öppna platser i så fall.
Nu behöver vi mer "garanterad" leverans på nyförväven på backsidan.
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Varken Rindell eller Lyytinen är frågetecken för mig. Våra två bästa backar. Rätt säker på att båda kommer att vara ännu bättre nästa år
+ 11
Sv: Apropå nånting...
+ 4
« Föregående · 2535700 · Nästa »