Apropå nånting...
« Föregående · 2541341 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
{9566}: Jag tycker ändå North Power och Angelica Lindberg vann Eurovision Song Contest ikväll.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Du har en poäng, absolut. Men överlag känns det som Timrå är dåliga på att äga nyheter själva.
Sv: Apropå nånting...
{7043}: Vene, hur mycket skyldighet har man? Min polare träffade Didde idag. Förvisso i knävagga, men fullt tjå med rehab, ska vara återställd till augusti och premiär ej hotad.
Någonstans måste patientsäkerhet även gälla för spelare? Denna gång handlade det om en känning som hämmade honom under slutspelet, i en minuskel, som de snabbt identifierade och han kände tydligen positiva resultat direkt.
Så länge det inte handlar om frånvaro känner jag att de måste få ha sina åkommor i fred.
Någonstans måste patientsäkerhet även gälla för spelare? Denna gång handlade det om en känning som hämmade honom under slutspelet, i en minuskel, som de snabbt identifierade och han kände tydligen positiva resultat direkt.
Så länge det inte handlar om frånvaro känner jag att de måste få ha sina åkommor i fred.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
{7043}: kan tänkas! I så fall måste dom steppa upp på den punkten! En sån som Rindell tror jag kommer bli ett stort utropstecken iår, om han får en bra försäsong och vara hel!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Är väl Timrå IK som egentligen ska uppdatera sina supportrar om vad som sker med sina spelare. Strömberg på kryckor och operation gick man inte ens ut med. Svagt.
+ 12
Sv: Apropå nånting...
{9566}: Är det nått man lärt sig så är det att Tre Kronor alltid växer in i turneringar. Det skall börja knackigt sen brukar det nästan vara ett pånyttfött lag till slutspelet
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Opie känns f ö ungefär som en hockeymässig kopia av Lander. Tvivlar på att han har samma ledaregenskaper så blir spännande att se om Hallam valde rätt här
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Vi får skylla på att det är första matchen, blev ju lite bättre med tiden. Samtidigt är det spelare som borde kunna mycket bättre och visa sig på ett helt annat vis. Är lite besviken, bara lite.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Tror jag inväntar Nybros första träningsmatch istället för VM. Nybros damer alltså
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Det är för övrigt inte lätt att vara en hockey-tölp när föreningen har ett damlag också. LHC tölparna är jättearga och vill sparka klubbens kommunikatör!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Saik-Småland: i all upphetsning glömde jag att Opie var mitt och min bortgångne väns (Saikare) smeknamn för Oscar Lindberg när han spelade i rangers
+ 2
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: 0 tek 0 tackling 0 närkamp men annars är han suverän/dominant käre sörensen/not!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Gällande Rindell, så måste väl det ha bedömts att operation inte behövs!?
Allt annat vore ju skit!🤢
Allt annat vore ju skit!🤢
+ 2
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Har inte en aning, Kan det vara så tro att Wallstedt ska stå i dom så kallade svårare matcherna.
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: ok jag erkänner, jag ser matchen. Läcker styrning av Opie men nån som vet varför inte Wallstedt står?
Sv: Apropå nånting...
{9566}: Jag kollar inte, hade visst tvättstugan ikväll. Exakt hur dominant är Sörensen?
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Såna här matcher ser man vad viktigt det är med kvalitet på backar. Steppa upp tack.
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Ja ett ickeopererat inre ledband som nästan varit helt av känns ju sådär
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Ok det är första matchen , första perioden o många har tackat nej , men vad i %¤&%&//( är detta ?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
”0-0 ska Sverige vara glada för. Smickrande siffror”
Nu är bristen på annat över.
Nu är bristen på annat över.
Sv: Apropå nånting...
Kollar på hockey VM i brist på annat. Sverige är inte bra. Inte en målchans än i första perioden. Tyskland äger svenskarna just nu.
Brist på annat är snart slut.
Brist på annat är snart slut.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: tror inte att vi behöver vara orolig inför premiären när det gäller Rindell.
Mer orolig isåfall på hans tidigare skadestatistik.
Mer orolig isåfall på hans tidigare skadestatistik.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Eller kommentaren ”Hon ser gravid ut. Lovar att hon redan smakat blommig falukorv.”
Måste kännas bra att komma till en klubb som LHC.
Måste kännas bra att komma till en klubb som LHC.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: En jävulskt viktig kugge i lagbygget! Så där tycker jag nog att ST ligger efter i informationen. Men bättre sent än aldrig
+ 2
« Föregående · 2541341 · Nästa »