Apropå nånting...
« Föregående · 2515247 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
{10242}:
Det är fler som flyttar söderut än norrut. Har förvisso inte träffat på särskilt många norrbottningar i Skåne, men av de som bor här är det nog en skaplig andel som vallfärdar till Malmö Arena när Luleå kommer på besök. I det omvända fallet är det antagligen rätt tomt med skåningar när Malmö äntrar COOP Arena.
Det är fler som flyttar söderut än norrut. Har förvisso inte träffat på särskilt många norrbottningar i Skåne, men av de som bor här är det nog en skaplig andel som vallfärdar till Malmö Arena när Luleå kommer på besök. I det omvända fallet är det antagligen rätt tomt med skåningar när Malmö äntrar COOP Arena.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Javisst men man vet ju inte om komarek tar till sina psykopatiska grejer men annars så för jag som gammal back gillar hårda tag i egen zon o framför mål där ska ingen jävel få va utan att de gör inihelvete ont!!!!!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
öret må va skickliga, men är döö tråkiga
nära att vi luggande dom,
nästa säsong är dom rökta
nära att vi luggande dom,
nästa säsong är dom rökta
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Modano: FYYYY FAAAAN va jag håller med dig!!!! Vi ska ha stora, starka, och elaka jävla backar som inte går undan för någon jävel som rör målisen!!!!!😈😈💪💪🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Modano: ja jag gillade faktiskt när nån här droppade ett löst rykte om Emil Sylvegård. En riktig jävla ärkegris som dessutom kan spela hockey.
En fundering bara när det gäller den typen... vilken typ av trivsel skapar det i gruppen?
Skulle ni vilja ha t ex Brad Marchant som kollega på erat jobb?
En fundering bara när det gäller den typen... vilken typ av trivsel skapar det i gruppen?
Skulle ni vilja ha t ex Brad Marchant som kollega på erat jobb?
+ 8
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Föresten är ni inte intresserad av David Sklenicka? Han är en av ligans bästa backar och han spelade för Brynäs som åkte ur.. Är I sin prime och är landslag back och är en trevlig person som kan vara kapten material.. Han borde ni checka ut
+ 6
Sv: Apropå nånting...
JonteD: själv skulle jag vilja ha - minst - en till rörlig, modern tvåvägsback a'la Lyytinen. Dom hårda, långsamma betongklumparna har vi. Kan vi spela oss ur press bättre och starta anfall snabbare + få mer rörlighet innanför offensiva blå, så...blir vi hyperfarliga.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
{10242}: vet inte vad du har för låga tankar om våran hockey koll men han finns såklart på våran önskelista. Frågan är väl vad våran sportchef anser
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Om detta håller i sig har vi alltså 2 plastlag i sm-finalen . Kul utveckling
+ 4
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Vet som sagt att vissa här inne har svårt for Emil Sylvegård. Grejen är att jag tycker han spelar med respekt på isen, visst käften går men sällan han får psykbryt med överfall som resultat. Emil Larsson däremot..
+ 8
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Tror inte han har låga tankar han e ju bara vänlig med trevliga kommentarer 🇺🇿🇺🇿
+ 3
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Tänker att exempelvis Emil Kåberg och Per Ledin verkar ha uppskattats av de sina, Jämtin däremot. Där har jag ingen aning.
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: nä balansen där är spännande. Rätt sorts gris är grymt att ha på sin sida men fel sorts gris suger bara energi ur en.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Skulle vilja ha en typ doom of legion som inte släpper en jävel över bron, bara köttar o sätter sig i respekt när dom kommer in i våran zon, att det kommer att göra ont framför mål elr hur alla trevliga TIMRÅITER 🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿
+ 5
Sv: Apropå nånting...
JonteD: ska jag vara ärlig tänkte jag bara förekomma de värsta "mobbarna" när han la upp för ett riktigt smash läge där 😉
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Hoppas det tänk 1a Med Sylvegård Lander Dahlen 2a Hållander Hanzel (eller ny) Hartman 4e skulle kunna vara en ung spännande med Walli O.J Värmhed. 3e Petersson Wedin Center vet ej. Ska Hanzel leda en 2a måste han höja sig annars bryt med han. Ett måste är två backar av klass i pp och box
+ 3
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Legion of Doom ja tack! Tre stora jävlar som kan göra mål och spela fysiskt
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Legion of doom - Lindros, Leclair, Renberg, där frågade man inte om lov innan dans 👊🏒🥅
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Modos tifo "Där allting började" hahaha, vad började där, förfallet eller?
+ 5
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Det räcker med laget vi hade nu plus Wedin, Hållander, en till bra back och Juel i mål så blir vi några procent bättre och har ännu större guldchans :)
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Med dagens domaren så skulle det bli utvisning bara den typen av spelare kliver över sargen.
(Ledin, jämtin osv)
(Ledin, jämtin osv)
Sv: Apropå nånting...
Modano: Under hela slutspelsserien mot AIK så blev han oftast helt tyst när Modo gjorde mål. Jag tror helt enkelt att han bara är en bra kommentator :)
Sv: Apropå nånting...
Modano: Skål på er alla trevliga hockeyfans oavsett lag!!! Solen skiner o man mår bra 😎😎😎🇺🇿🇺🇿
+ 7
Sv: Apropå nånting...
{7043}: Ja verkar skjuta som en häst. Ingen koll i övrigt så tänkte specialstudera honom nu
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Tycker han har riktigt kliniska passningar också, har kylan att hålla i pucken och vänta på rätt lägen att slå passningar.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{7043}: Kan inte komma på en annan spelare i både SHL och HA? Offensiva backar generellt är väl Pudas och Lennström såklart bättre, men skottet?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{7043}: vi börjar nästan bli som de 5 männen i lustiga hattar som utbrister "honom ska vi ha" om tjuren Ferdinand
+ 3
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Ove är inte nöjd....Bernie är kung, men de måste ju skjuuuuutaaa!!!!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Men kan vi låta en offensiv back vara offensiv? Det passar inte riktigt i Ante-spel.
« Föregående · 2515247 · Nästa »