Apropå nånting...
« Föregående · 2528742 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Rytter: och vad har ditt hockeyöga sett då? En spelare som snittar en poäng per match i hockeyallsvenskan och gör sin första bra säsong i karriären på högre nivå? Vet du vilka fler som snittade en poäng per match i hockeyallsvenskan? Lööke och Lundin. Dom hade du säkert älskat att se i Modo nästa säsong 😅
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rytter: Jag har redan föreslagit ett annat vad. Boyce mot Dickinson och pengarna går till en hjälporganisation. Förslagsvis någon organisation som forskar på botemedel mot den där skrevklådan du verkar uppleva just nu.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{10015}: Dickinson skulle lätt kunna vara en nyttig spelare i SHL. Men det är skillnad på serierna. Det är klart mer avancerat grundspel i SHL där man måste ha ett lite högre Hockey-IQ med snabba beslut på isen. Det som avgör att en HA-spelare kan ta ett större kliv är först hur han tar sig an tempot och grundspelet. När väl det sitter som kommer man kunna se individuella talangerna spelaren besitter på ett helt annat sätt.
Man kan se att Dickinson, Bernhardt, Gudlevskis med flera kan behärska SHL utan problem.
Man kan se att Dickinson, Bernhardt, Gudlevskis med flera kan behärska SHL utan problem.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Kod grön! Kod grön! En bloggare blev utslängd från vida Arena för att hon vejpade i baren!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Hassan: Kod röd! Kod röd! borde utfärdas så fort nån Lajker drar fram en klappa.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Hassan: Är det möjligen vinnaren i tävlingen "årets minst nödvändiga reportage"?
+ 3
Sv: Apropå nånting...
DenRöda:
Måste blandat ihop Gudlevskis med Elvis Merzlikins, har hela säsongen undrat hur Elvis Merzlikins kunde hamna i MoDo.
Men nu när jag kikat in eliteprospect sår känns det helt rimligt att Gudlevskis är där han är, känns nästan som att han borde styrt karriären mot Hockeyallsvenskan tidigare, oerhört lite slutspelsmatcher med tanke på åldern.
Kul för honom om det till slut blir lite medstuds i karriären.
Måste blandat ihop Gudlevskis med Elvis Merzlikins, har hela säsongen undrat hur Elvis Merzlikins kunde hamna i MoDo.
Men nu när jag kikat in eliteprospect sår känns det helt rimligt att Gudlevskis är där han är, känns nästan som att han borde styrt karriären mot Hockeyallsvenskan tidigare, oerhört lite slutspelsmatcher med tanke på åldern.
Kul för honom om det till slut blir lite medstuds i karriären.
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Tycker ändå det är roligt att hon gick hem och klippte sönder sin slutspelströja i affekt.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Hassan: En riktig förebild, alla borde klippa sönder sin Läjkers tröja i affekt av den misserabla underhållning man bjuder på isen!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{9682}:
Just därför ett märkligt utspel. Kan ju bli er lyckoarena för all framtid. Ännu en vinst och bordet är dukat i Ö-vik på tisdag.
Just därför ett märkligt utspel. Kan ju bli er lyckoarena för all framtid. Ännu en vinst och bordet är dukat i Ö-vik på tisdag.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Gillar aldrig dukade bord. Det går för fort i hockey, haha! Pallar inte med förlängningar. Mjukglass-Psyke som någon så klokt sa på forumet.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{9682}:
Du är i gott sällskap. Pallar inte heller med förlängningar. Kan bara inte sitta still utan sysslar gärna med annat under tiden.
Du är i gott sällskap. Pallar inte heller med förlängningar. Kan bara inte sitta still utan sysslar gärna med annat under tiden.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Bra att det uppmärksammas på rätt sätt, så att DIF-ledningen tilldelas de hårda ord som de förtjänar.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{9682}:
Tack för att man äntligen får lite upprättelse efter ca 50 års följande av denna sport 🙏
Tack för att man äntligen får lite upprättelse efter ca 50 års följande av denna sport 🙏
+ 4
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Du har hejat fram ett lag som kan vinna guld nästa säsong. Ni kommer att få möta Oves favoritlag, MoDo Hockey i finalen 2024.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Växjö har iallafall skjutit fler skott på en period nu än under hela matchen senast i Skellefteå.
Skitlag.
Skitlag.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Korrekt domslut. Hade det där blivit matchstraff så hade den här sporten varit illa ute.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{9682}:
Märker att även du kan hockey. Bara det då att minst ett av lagen får se till att placera sig riktigt högt upp i tabellen, så att vi inte möts tidigare än i finalen. Det KAN gå.
Märker att även du kan hockey. Bara det då att minst ett av lagen får se till att placera sig riktigt högt upp i tabellen, så att vi inte möts tidigare än i finalen. Det KAN gå.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito:
Tack för informationen. Sitter mest i solen och går in för att kolla på matchen ibland. Råkade bli i samband med målen tyvärr.
Tack för informationen. Sitter mest i solen och går in för att kolla på matchen ibland. Råkade bli i samband med målen tyvärr.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Tyvärr gör Väck-sjö en riktigt bra period . Vinner tekningar o är tuffare framför båda målen . Uppförsbacke
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson:
Detta gör mig lite ambivalent. Å ena sidan vill man att Växjö i alla fall ska vinna rättvist och att eländet ska få ett snabbt slut, å andra sidan vill man inte ge upp hoppet förrän det verkligen är över. Mirakel har inträffat flera gånger tidigare i hockeyhistorien. Minns t ex… äh, nevermind 🤷🏻
Detta gör mig lite ambivalent. Å ena sidan vill man att Växjö i alla fall ska vinna rättvist och att eländet ska få ett snabbt slut, å andra sidan vill man inte ge upp hoppet förrän det verkligen är över. Mirakel har inträffat flera gånger tidigare i hockeyhistorien. Minns t ex… äh, nevermind 🤷🏻
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Och 0-3. SAIK kämpar men de missar mål och tar inte avslut.
Larmi sitter i deras psyken.
Larmi sitter i deras psyken.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
SAIK vet inte hur man spelar, Möller missar öppet mål o sen tappar man det till ett friläge för Växjö som gör mål 0-3
+ 6
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak:
Lika bra då att man inte kastar bort en dag framför TV:n. Tre livlinor kvar. Ska se den första av dem på måndag.
Lika bra då att man inte kastar bort en dag framför TV:n. Tre livlinor kvar. Ska se den första av dem på måndag.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Blir spännande kommande timmarna. Just nu Hudik till HA!
Edit: Kalmar tog ledningen så nu de upp. Livescore i länk.
Edit: Kalmar tog ledningen så nu de upp. Livescore i länk.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Gäller att jaga målskillnad nu! Bra iaf att Kalmar leder och inte Väsby.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
SCAarena: om hudik går upp. Vem hade gissat att Brynäs å Hudik skulle spela derby 2023-2024.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Hudiks match finns att se på onhockey punkt teve för dom som är intresserad, om det inte nämnts tidigare!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Synct: Går även att se här om man har inlogg på ST
www.ht.se/2023-04-22/live-tv-hhc-moter-troja-ljungby-i-sista-omgangen
www.ht.se/2023-04-22/live-tv-hhc-moter-troja-ljungby-i-sista-omgangen
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Synct: Eller om man har ST att logga in med samma uppgifter på Hudiksvalls tidning.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Ja, men känns som om guldet tyvärr går till Växjö ändå.. Men det man måste gilla med Växjö är ju...
Nä kom fan inte på någonting.
Nä kom fan inte på någonting.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Tänk om kääälmää går upp, vilken resa de gjort isåfall under en kort period. På 10 år har de gått isåfall från div 3 till hockeyallsvenskan! Helt otroligt.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Hudik måste göra 2 mål mer för att kliva om Kalmar då Kalmar har bättre inbördes möten mot Hudik.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kryset: Inte ett till jävla lag i elithockeyn ifrån Småland... Nej fy fan.
+ 2
« Föregående · 2528742 · Nästa »

Men visst jag kan ta en annan jämförelse eftersom du inte förstod att det enbart handlade om poäng.
Er andracenter första året i SHL gjorde 22p och var -18. Jag tror Dickinsson slår de siffrorna. Inte illa för en spelare som är "sopslut" och ej bör få följa med till SHL.
Ska vi ändra vadet till att han kommer slå Albin Lundins siffror från ert första år i SHL om det är lättare att ta in?
500kr och pengarna går till respektive klubbs supportergruppering.
Måste ju vara riskfritt för dig eftersom vi aldrig kommer ta steget upp enligt dig samt att skulle det hända är det ju bara att casha in då Dickinsson är "sopslut" och inget att ha i SHL.
Taget?