1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614825 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...


Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Grattis Karlin och Icing-Ove mfl!

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Ser fram emot när Ove kommer be på sina knän om att vi kan få det berömda prisskåpet i utbyte mot att de får låna pucken och göra ett mål i derbyna nästa säsong. 😘

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Grattis till Modo. Jag kan inte förmå mig att hålla på det laget. Men man vinner rättvist (ja det är klart redan). Hoppas alla härinne som tror på trevliga derbymatcher där vi vinner enkelt får rätt. Själv befarar jag att det kan bli mindre lustigt för vår del.

Sv: Apropå nånting...
F.ö är Pelle Bäckman klasser bättre som kommentator är Chris Härenstam.
Misstänker att man måste muta hela VM när Härenstam ska kommentera.

Sv: Apropå nånting...
FH - avdammad: 4 av 4 derbysegrar inkasserade inför nästa säsong!

Sv: Apropå nånting...
SCAarena:
Dom må vara klara för SHL i kväll, och vara bakis i morgon.
Men 95% av truppen måste bytas ut till nästa säsong.

Sv: Apropå nånting...
FH - avdammad: Tolv gratispinnar nästa säsong. Halloran blir övermålad av en SCA-logga efter att Svensson tacklat fast honom i sarghörnet.

Sv: Apropå nånting...
FH - avdammad: Ja man får väl så lov att gratta Modo… hoppas att dom lärt sig lite vett o etikett supportrarna annars blir det en jobbig nästa säsong.
Vi får tukta dom på isen… det kan gå.

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Ett väldigt stort steg för Karlin så de behöver nog en ny tränare dessutom.

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Tänka sig.

Brynäs och Djyrgårn i HockeyAllsvenskan, Timrå och Nolaskogen i SHL.

De kunde man inte tro 2018!

Sv: Apropå nånting...
Grattis modo. Skönt att slippa Bernhardt!

Sv: Apropå nånting...
Mardrömmen när JFK kommenterar domarinsatsen var tredje minut.

Sv: Apropå nånting...
Bara för att jag har spelat på DIF så vinner Modo 🤣

Sv: Apropå nånting...
FH - avdammad: Varannan. Man får glad att han inte kan skriva varje minut. 🙄

2-0 Sverige 👍

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: 2-0 till Sverige.

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Lite oroväckande då typ 95% av truppen har kontrakt nästa säsong. Deras ”toppspelare” osar inte direkt klass, syns ju knappt när det blir hårt spel. Det är annat att leverera mot Tingsryd och Hästen när man kan åka på en skridsko.

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: samma här men meningen var att hjälpa Modo.

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: kan man få en kommentar från gestapo (moderator) varför det tas bort inlägg på löpande band? Har det kommit till nya forumregler som man behöver ta hänsyn till?

Vilket jävla skämt.

Sv: Apropå nånting...
AndersN: Ja det var min baktanke också 👏🏼

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Nä det kommer de inte att någonsin göra, många av de iaf, riktigt jäkla dryga brukar de vara.

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Tror att Karlin blir kvar i SHL. Han klarar matchvikten lätt 😎

Sv: Apropå nånting...
{297}:
Håller med.

Sv: Apropå nånting...
{297}: Ja herregud, smiska modoröv var tydligen ett övertramp. Löjligt.

Sv: Apropå nånting...
{297}: Min kommentar där jag skämtade och skrev "era jävla Djurgårdsas!" blev borttaget 😎 Vi får se om detta får vara kvar

Sv: Apropå nånting...
{297}: Förmodligen tråddisciplinen som vonDöbeln vill åt. Ny moderator.

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Jag säger eeeh..lycka till!!

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Dickinsons filmningar 😂. Är han klar för Luleå eller?

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Södergran bäst på plan. Han blir nog kvar nästa år

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Vilka mer tror ni får behålla ? Vi kan väl dra igång en Modo silly härinne

Sv: Apropå nånting...
'' Kanske '' blir en intervju med Foppa om det går vägen

Sv: Apropå nånting...
HAHAHAHA HERREGUD HALLORAN

målet hade ju dock inte blivit godkänt men att han fortfarande missar målet

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Det bästa är väl om Modo får behålla hela laget? 😁. Har dom 1 back och 1 forward som håller för SHL?

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Bernhardt blir kvar. Gudlevskis kanske 2a målvakt. Dickinson och Vela bör kunna bli kvar. Halloran? Ja kanske

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Jag tror det hade blivit godkänt. DIF har rätt mycket flyt med domslut men det hjälper inte.

Sv: Apropå nånting...
{297}: Jag hoppas fortfarande på en pandemi och en nedstängning innan denna matchserie är slut…. Det börjar se dystert ut för det

Sv: Apropå nånting...
Nu när det är i det närmaste är klart att Djurgåårn spelar vidare i HA .smyger sig en liten Undran på hur många dar vi behöver höra att shl måste utökas?.🙄är det fram till juli eller ännu längre?

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Dickinson har kontrakt så han blir ju kvar.

Sv: Apropå nånting...
{297}: Johan Harju kanske vore ett bra tillskott, Zacke kommer boosta tränartrojkan helt klart.

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Förstår inte om du är ironisk eller inte nu. Ska Michael Zajkovski göra en målvakt av gudlevskis? Dom hade för fan lika gärna kunnat värva Svedberg, han hade varit bättre. Johan Harju, då menade du han som gled runt på en skridsko i Modo för två säsonger sedan i allsvenskan? Inte en chans att han har något i SHL att göra.

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ingen Bernhardt då. Kapanen får gå ut på jakt!

Sv: Apropå nånting...
Är inte Lekkermaki en klockren värvning för oss

Sv: Apropå nånting...
Pyrret: För dålig. Inga gårdare till Timrå tack. Lex Bremberg

Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Niederbach kan nog bli kvar också. Mfl

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: jag gillar Hammarlund. Stor tung och spelar enkelt!

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Såpass?

Sv: Apropå nånting...
{297}: Zacke gjorde ju guld av sand med Johansson, Harju kanske börjar bli till åren men kanske Klasen vore något för Hinken att kika närmare på?

Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Lekkerimäki tycker jag varit helt osynlig i finalen. Kan man inte sticka ut i allsvenskan så har man definitivt inget i Timrå att göra. Kan inte se nån spelare i endera laget som skulle tillföra något. Möjligtvis Bernhardt men det är ju ett gigantiskt wild card. Poängspelarna är för dåliga och rollspelare har vi redan. Södergran möjligtvis men vem skulle han ersätta?

Sv: Apropå nånting...
Grattis modo 7 svåra år..

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Vart går Walli nu när Djurgården spelar i HA?

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Grattis Modo! Ser fram emot att vi spelar ut er nästa år!

« · 2535379 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.