Apropå nånting...
« Föregående · 2618371 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
{297}: Ja på riktigt! Självklart inte Pudas men nån back som inte får tillräckligt med istid i sin nuvarande klubb och måste hållas igång? Visst har vi väl lånat in spelare förut? Tycker däremot inte att vi ska låna ut nån back själva just nu…
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Eftersom vi är framtunga kanske vi kan bytlåna Mieto, Pääjärvi och Erik Andersson mot två hyfsade backar? 😎 Bara i 10 veckor?
Sv: Apropå nånting...
JonteD: skrev du bidrag till en back som kommentar? 😀 Dom borde såklart göra en supportervärvning genom Swish bidrag eller nåt
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Gewe: Med Karlkvist borta i en månad känns väl OINK rätt så rökta redan nu..
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: De skulle kunna värva Kucherov och Nylander och ändå vara rökta. Oink kvalar till våren, därom råder inga tvivel
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Örebros bästa spelare Lekkerimäki botta på JVM. Är ju ingen nackdel för oss direkt. Gäller som alltid att få hål på Enroth, om han nu står.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: OINK behöver hitta tillbaka till sina rötter om man ska ha en rimlig chans.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{9829}: du verkar ha vissa ingångar i laget. Skrivit saker innan dom kommit ut och nu att Hartmann kan bytas mot en back och vips så är han 13e forward idag :-) har Hartmann misskött sig?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
För övrigt var det länge sen vi hade Lars Lindberg som kommentator .... synd de
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Jag tycker Adam är en av de bättre kommentatorerna faktiskt.
Det är ju han som är skribent på Expressen och håller i Hockeypuls podd.
Det är ju han som är skribent på Expressen och håller i Hockeypuls podd.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Ni som kan Timrå betydligt bättre än jag. Vad är anledningen till att Strömberg så otroligt ofta är skadad? Är han gjord av glas, dåligt tränad eller bara otur?
Inget trollande eller något, jag är ärligt nyfiken. Eller kan det vara som med Bertilsson tidigare i Brynäs? Berra var tidigare fullständigt hänsynslös mot sig själv och jagade tacklingar. De senaste 3-4 åren har han börjat spela klokare och således mycket mer sällan skadad. Sen delar han ju fortfarande ut en rejäl bröstvärmare då och då.
Inget trollande eller något, jag är ärligt nyfiken. Eller kan det vara som med Bertilsson tidigare i Brynäs? Berra var tidigare fullständigt hänsynslös mot sig själv och jagade tacklingar. De senaste 3-4 åren har han börjat spela klokare och således mycket mer sällan skadad. Sen delar han ju fortfarande ut en rejäl bröstvärmare då och då.
Sv: Apropå nånting...
Leffe24: Nej då ingenting just nu. Kollar läget nu i veckan och återkommer. :D
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: 8 skott på mål efter halva matchen. Mental och fysisk soppatorsk i det här laget.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: ” Mm, det är lite av Didriks adelsmärke att spela hårt och tufft.”
Då borde ju någon prata med honom att hans spelstil inte funkar när han bara lirar 50% av matcherna på en säsong. Det var ju lika när han var i HV.
Då borde ju någon prata med honom att hans spelstil inte funkar när han bara lirar 50% av matcherna på en säsong. Det var ju lika när han var i HV.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Jugge: Rätt stor sannolikhet att Didriks kontrakt bryts när vi byter tränare nästa år. Det håller inte att vara skadad så mycket som han varit de senaste åren
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Jugge: Didde missade mindre än 10 matcher på tre år med Håve, men kul att du har koll!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Inte en chans att vi lägger pengar på att köpa ut hans kontrakt, vi har inte den ekonomin.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Kan meddela dig att Diddes kontrakt inte kommer brytas så nu slipper du yra om det. Tur det vi har väl 3 mjuka svaga backar som kommer försvinna för att bli ett stabilt lag
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Modano: Jag vet att det troligen inte kommer att hända. En önskan dock från mig och många andra
Sv: Apropå nånting...
{9839}: ” Didde missade mindre än 10 matcher på tre år med Håve, men kul att du har koll!”
Ska villigt erkänna att jag inte hade kollat EP, så där hade jag inte koll. Trodde det var betydligt fler matcher han missade i HV, men det kan ju ha varit så enkelt att han oftast missade matcherna mot Brynäs. Oavsett, poängen var ju att hans spelstil inte funkar om han går sönder hela tiden…
Ska villigt erkänna att jag inte hade kollat EP, så där hade jag inte koll. Trodde det var betydligt fler matcher han missade i HV, men det kan ju ha varit så enkelt att han oftast missade matcherna mot Brynäs. Oavsett, poängen var ju att hans spelstil inte funkar om han går sönder hela tiden…
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Det är imponerande hur Färjestad kan komma till varje match redo och bara köra. Ser ut som om alla spelare har +10% speed mot motståndarna.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Det är ju en coachsak. Tror inte Ante står i båset säsongen ut, får ut alldeles på materialet plus att laget ser många gånger slöa ut, inte på hugget mm.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
MTIK: efter vad jag fått höra senaste tiden verkar det som att Ante drar kraftigt åt att vilja åstadkomma storhet i år (t.ex ta in minst en till back) medans styrelsen vill åstadkomma något på lång tid, känns som ett perfekt recept för ingenmansland och kaos i ledarstaben resten av säsongen
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Erre92: Inte bra med olika åsikter mellan lagledning och styrelse vad gäller såna viktiga frågor. Fakta är att vi efter Lyytinen frånfälle måste ta in en back till om vi ska kunna hävda oss i år. Men om det blir någon som inte blur starkt bidragande är det lika bra att spara pengarna anser jag. Swishkampanj bör aktiveras om vi vill se Timrå i slutspel i år igen
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: swichkampanjer i all ära... Har själv pumpat in tillräckligt med pengar i denna förening för i år.. nu har det dessutom varit jul och sånt..
Det är dags för tiggarkampanj bland ortens företag ist enligt mig ..
Det är dags för tiggarkampanj bland ortens företag ist enligt mig ..
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Spela som Leksand. Smäll på utav helvete och lägg in puck i tom kasse. Modoliderna utspelade.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Repeter: Näe, det är en del som brister hos FBK också. Men deras inställning vid nedsläpp var riktigt bra i alla fall.
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Mäktigt intro hos Leksand av Sabaton ikväll. Inget jättefan av bandet men deras bombastiska stil passar utmärkt till hockey. Lite annat än Timrå Hej....
+ 8
Sv: Apropå nånting...
{9037}: Modo Hockey ser mer och mer ut som det korthus alla förutspådde 🫵🤭😅
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{9037}: Vi har inte den typen av fysik i laget att vi kan spela en tuff hockey. EP, Dahlén, Hanzl osv. åker in i situationer med en hand på klubban, ryggen först och ska lirka ut en puck som lyckas 1/10 gånger istället för att låsa fast med fysik. Det är inte bara ett framtungt lag vi har utan också ett ganska fjolligt lag. Det hade varit ok om inställningen varit lite bättre men den är också bristande på senare tid. Dahlén och gänget glider runt på en skridsko och väntar på ett slutspel som inte kommer.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{297}: Lill-challe är 150 hög o smäller på så det är en inställningsfråga. Jokinen kommer nog gjuta mod i grabbarna och påminna att det inte är fotboll de håller på med.
+ 1
« Föregående · 2618371 · Nästa »
