Apropå nånting...
« Föregående · 2638443 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Synct: man får tycka vad man vill om Jonte D. Men jag uppfattar honom iallafall som en oerhört trovärdig person! Så det han skriver tror jag på
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Inte det jag menar, det har mindre betydelse, jag tror också på honom.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: LILLA FARBRORN TACKAR FÖR ATT NI TROR PÅ MIG!!!! Skulle alldrig dala om de jag upplevt!! Jag har fortfarande stora problem med min PTSD men en del tycker att man fejkar 😎
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Kom ihåg de jag har lärt mig att ljuga när man blir plågad när man blir tillfångatagen men kan inte göra de när de ja vet e sanning 🤐🤐
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Han va i Boden på S3 Jag va där ett tag sen hamnade jag hos fallskärmsjägarna 78-80 han va nog, kortare än jag 😎
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Han gjorde nog inte fullt ett år Jag gjorde 496 dagar med jägarna i fält hela tiden 🤠
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jag delar med mig om de jag vet men alla får tro vad dom vill!!🇺🇿
+ 2
Sv: Apropå nånting...
JonteD: har också gått igenom en jävla massa skit i mitt liv, och lärt mig att alltid hålla mig till sanningen!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Nån som kommer ihåg hur länge Lyytinen skulle vara borta ? Enligt ST har Mieho en känning och är frågetecken idag , men ska testa ifall han kan spela
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Dom sa att han skulle vara borta dryga 10 veckor efter att han missade dom första matcherna. Minns ej nät det var, men i mitt huvud är han tillbaka i februari någon gång
+ 2
Sv: Apropå nånting...
SebastianH: Stött på han inne på arenan ett par gånger efter match (han går ut bland oss dödliga 😂) och har då uppmärksammat att han har en sån där ställning kring benet,
+ 1
Sv: Apropå nånting...
luffaren: Svedberg borde inte bli vår näste klubbdirektör. Jag hoppas Timrå IK lär sig av denna läxa och gör en ordentlig undersökning i rekryteringsarbetet. De egenskaper jag önskar vår nya VD ska ha är att att de ska vara tydlig, kommunikativ, inte konflikträdd, kunna skapa engagemang och framförallt vara ambitiös med en klar vision. Dessa är egenskaper jag saknade helt och hållet i JS.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Lichln: Det viktigaste av allt är att nya Klubbchefen ska värna om läktarkulturen. Västra Stå är hjärtat.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Cobbel: har han fortfarande ställning kring benet,lär det kanske vara lång tid kvar 😐
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Annaaa: Det behöver det inte betyda bara för ställningen? Vill minnas att Wedin tillochmed spelade med en ställning kring knät nu när han var tillbaka i höstas, vet dock inte om han spelar med den fortfarande.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DenRöda:
Mycket som är viktigast.
Sportchefen
Tränare
Spelare
Omsättning
Publik
Loger
Samarbetet med företagen
Arenan
Parkeringen
Skarin och Hassebo
Media relationer
Styrelsen
Kansliet
Kansli personal
Ismaskinen
Materialaren
Alla på matcherna som jobbar gratis.
Med andra ord. Allt är ett kugghjul där ingen kugge får vara sönder eller för den delen större än någon annan.
Mycket som är viktigast.
Sportchefen
Tränare
Spelare
Omsättning
Publik
Loger
Samarbetet med företagen
Arenan
Parkeringen
Skarin och Hassebo
Media relationer
Styrelsen
Kansliet
Kansli personal
Ismaskinen
Materialaren
Alla på matcherna som jobbar gratis.
Med andra ord. Allt är ett kugghjul där ingen kugge får vara sönder eller för den delen större än någon annan.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Ante sa nyligen i en intervju att man räknar med slutet av februari eller början av mars för Lyytinen så 4-5 v ytterligare. Längtar tills han är tillbaka!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Varför värvade man inte Robert Alvarez? Nu får Malmö en kanonspelare istället
+ 2
Sv: Apropå nånting...
tekarn1968: vi har inte ekonomi för att värva en forward, särskilt när vi behöver förstärka backsidan. vi kan inte värva bara för att ingen annan ska värva.
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Charlie2: Timrås sociala medier har verkligen fått sig ett uppsving dom senaste veckorna, gillas!
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Costanza:
Det gick i alla fall nästan bra mot oss. Tacksam för ”bjudningen” till 2-1 senast. Kollar på er ”ödesmatch” i nuläget.
Det gick i alla fall nästan bra mot oss. Tacksam för ”bjudningen” till 2-1 senast. Kollar på er ”ödesmatch” i nuläget.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Vi är ju inte helt kassa. Gradin vaknar dock upp svettig på nätterna. Jag har varit med förr och är rätt lugn. Nu kom ett VooDoo-mål från Köpmanholmen.
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Nej nu alla klyktattarjävlar sluter vi samman och bär laget till en 5e raka seger
Brukar vara mycket Timråiter i Örebro som hejar och skriker. Ser fram emot att höra det
Rödvit hockeydynamit! 💪🏻👊🏻❤
Brukar vara mycket Timråiter i Örebro som hejar och skriker. Ser fram emot att höra det
Rödvit hockeydynamit! 💪🏻👊🏻❤
+ 8
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Costanza:
Malmö öppnade starkt, men ni tog över alltmer. Du kan antagligen sitta fortsatt lugn i båten. Kvalplatsen är som vikt för Malmö.
Malmö öppnade starkt, men ni tog över alltmer. Du kan antagligen sitta fortsatt lugn i båten. Kvalplatsen är som vikt för Malmö.
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Det är vad jämtar kallar västernorrlänningar. Y-län resten kam du räkna ut. Och de är surjämtar 😉
+ 4
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Det är lustigt att Modo, som ett av seriens sämsta lag, inte haft ett enda boxplay på 200 minuter hockey. Anmärkningsvärt.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Deras länsbokstav va y förut därav en klyka o förr va de mkt tjuvfiskare här i Jämtland som kom från Y län o då blev dom kallade klyktattare 🇺🇿😎🤠
+ 3
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Och HV har tagit ledningen mot Frölunda. Lysande och viktigt! Kom igen nu Rögle’
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Frånvaro:
#4 Tim Erixon - Sjuk
#6 Joonas Lyytinen - Underkroppsskada
#15 Panu Mieho - Känningar
#26 Noel Edfeldt
#4 Tim Erixon - Sjuk
#6 Joonas Lyytinen - Underkroppsskada
#15 Panu Mieho - Känningar
#26 Noel Edfeldt
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Melander istället för Erixon. Kan bli ett tungt abbräck vi får se
+ 1
« Föregående · 2638443 · Nästa »


