1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...


Sv: Apropå nånting...
Synct: man får tycka vad man vill om Jonte D. Men jag uppfattar honom iallafall som en oerhört trovärdig person! Så det han skriver tror jag på

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Inte det jag menar, det har mindre betydelse, jag tror också på honom.

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: LILLA FARBRORN TACKAR FÖR ATT NI TROR PÅ MIG!!!! Skulle alldrig dala om de jag upplevt!! Jag har fortfarande stora problem med min PTSD men en del tycker att man fejkar 😎

Sv: Apropå nånting...
JonteD:
När gjorde du lumpen med Backlund och var ?

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Kom ihåg de jag har lärt mig att ljuga när man blir plågad när man blir tillfångatagen men kan inte göra de när de ja vet e sanning 🤐🤐

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Han va i Boden på S3 Jag va där ett tag sen hamnade jag hos fallskärmsjägarna 78-80 han va nog, kortare än jag 😎

Sv: Apropå nånting...
JonteD:på samma ställe

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Han gjorde nog inte fullt ett år Jag gjorde 496 dagar med jägarna i fält hela tiden 🤠

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jag delar med mig om de jag vet men alla får tro vad dom vill!!🇺🇿

Sv: Apropå nånting...
JonteD: har också gått igenom en jävla massa skit i mitt liv, och lärt mig att alltid hålla mig till sanningen!

Sv: Apropå nånting...
Haha! Wikegård 🙂

Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: "Timrå, hej på dej.."
Redan en klassiker 🫵🤭🤣

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Wike kan nog skriva Timrås nya hymn

Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Wikegård visar sitt sanna jag.. =)
Uppladdat:

500x0-snikegrd20_1.jpg


Sv: Apropå nånting...
Nån som kommer ihåg hur länge Lyytinen skulle vara borta ? Enligt ST har Mieho en känning och är frågetecken idag , men ska testa ifall han kan spela

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Dom sa att han skulle vara borta dryga 10 veckor efter att han missade dom första matcherna. Minns ej nät det var, men i mitt huvud är han tillbaka i februari någon gång

Sv: Apropå nånting...
SebastianH: Stött på han inne på arenan ett par gånger efter match (han går ut bland oss dödliga 😂) och har då uppmärksammat att han har en sån där ställning kring benet,

Sv: Apropå nånting...
Andersson: 10 veckor så mars månad.

Sv: Apropå nånting...
luffaren: Svedberg borde inte bli vår näste klubbdirektör. Jag hoppas Timrå IK lär sig av denna läxa och gör en ordentlig undersökning i rekryteringsarbetet. De egenskaper jag önskar vår nya VD ska ha är att att de ska vara tydlig, kommunikativ, inte konflikträdd, kunna skapa engagemang och framförallt vara ambitiös med en klar vision. Dessa är egenskaper jag saknade helt och hållet i JS.

Sv: Apropå nånting...
Lichln: Robin Alvarez till Malmö.

Sv: Apropå nånting...
Lichln: Det viktigaste av allt är att nya Klubbchefen ska värna om läktarkulturen. Västra Stå är hjärtat.

Sv: Apropå nånting...
Cobbel: har han fortfarande ställning kring benet,lär det kanske vara lång tid kvar 😐

Sv: Apropå nånting...
Annaaa: Det behöver det inte betyda bara för ställningen? Vill minnas att Wedin tillochmed spelade med en ställning kring knät nu när han var tillbaka i höstas, vet dock inte om han spelar med den fortfarande.

Sv: Apropå nånting...
DenRöda:
Mycket som är viktigast.
Sportchefen
Tränare
Spelare
Omsättning
Publik
Loger
Samarbetet med företagen
Arenan
Parkeringen
Skarin och Hassebo
Media relationer
Styrelsen
Kansliet
Kansli personal
Ismaskinen
Materialaren
Alla på matcherna som jobbar gratis.

Med andra ord. Allt är ett kugghjul där ingen kugge får vara sönder eller för den delen större än någon annan.


Sv: Apropå nånting...
Andersson: Ante sa nyligen i en intervju att man räknar med slutet av februari eller början av mars för Lyytinen så 4-5 v ytterligare. Längtar tills han är tillbaka!

Sv: Apropå nånting...
Varför värvade man inte Robert Alvarez? Nu får Malmö en kanonspelare istället

Sv: Apropå nånting...
tekarn1968: vi har inte ekonomi för att värva en forward, särskilt när vi behöver förstärka backsidan. vi kan inte värva bara för att ingen annan ska värva.

Sv: Apropå nånting...
tekarn1968: Vi behöver lägga pengarna på en back om något

Sv: Apropå nånting...
Synct: '' EN ''

Sv: Apropå nånting...
Haha mer sånt här!
Uppladdat:

500x0-hahadomeorebropng.png


Sv: Apropå nånting...
Charlie2: Timrås sociala medier har verkligen fått sig ett uppsving dom senaste veckorna, gillas!

Sv: Apropå nånting...
Costanza: Håll koll på modo's match istället , den börjar nu

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Jag är medgångssupporter och nu gå det inte så bra.

Sv: Apropå nånting...
Alvarez proppade en lite banjo. Ser spelsugen ut.

Sv: Apropå nånting...
Costanza:

Det gick i alla fall nästan bra mot oss. Tacksam för ”bjudningen” till 2-1 senast. Kollar på er ”ödesmatch” i nuläget.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Vi är ju inte helt kassa. Gradin vaknar dock upp svettig på nätterna. Jag har varit med förr och är rätt lugn. Nu kom ett VooDoo-mål från Köpmanholmen.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Nej nu alla klyktattarjävlar sluter vi samman och bär laget till en 5e raka seger

Brukar vara mycket Timråiter i Örebro som hejar och skriker. Ser fram emot att höra det

Rödvit hockeydynamit! 💪🏻👊🏻❤

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Du får kalla mig för mycket men inte klyktattare!🤣🤣🇺🇿

Sv: Apropå nånting...
JonteD:

Jag som är från Dalarna vet inte vad en klyktattare är, kan någon berätta ;)

Sv: Apropå nånting...
Costanza:

Malmö öppnade starkt, men ni tog över alltmer. Du kan antagligen sitta fortsatt lugn i båten. Kvalplatsen är som vikt för Malmö.

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Det är vad jämtar kallar västernorrlänningar. Y-län resten kam du räkna ut. Och de är surjämtar 😉

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Det är lustigt att Modo, som ett av seriens sämsta lag, inte haft ett enda boxplay på 200 minuter hockey. Anmärkningsvärt.

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74:

En person från Y-län. Bokstaven Y ser ut som en klyka, därav tillmälet.

Sv: Apropå nånting...
{297}: Domarna är trötta på allt jävla gnäll så dom slutar ta utvisningar

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Deras länsbokstav va y förut därav en klyka o förr va de mkt tjuvfiskare här i Jämtland som kom från Y län o då blev dom kallade klyktattare 🇺🇿😎🤠

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:

HAHA ok tack nu kan jag sova gott ;)

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Och HV har tagit ledningen mot Frölunda. Lysande och viktigt! Kom igen nu Rögle’

Sv: Apropå nånting...
Frånvaro:
#4 Tim Erixon - Sjuk
#6 Joonas Lyytinen - Underkroppsskada
#15 Panu Mieho - Känningar
#26 Noel Edfeldt
Uppladdat:

500x0-screenshot-2024-01-27-160103.png


Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Melander istället för Erixon. Kan bli ett tungt abbräck vi får se

« · 2638443 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...