+ 1
Inlägg: 2638748
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Nej nu alla klyktattarjävlar sluter vi samman och bär laget till en 5e raka seger
Brukar vara mycket Timråiter i Örebro som hejar och skriker. Ser fram emot att höra det
Rödvit hockeydynamit! 💪🏻👊🏻❤
Brukar vara mycket Timråiter i Örebro som hejar och skriker. Ser fram emot att höra det
Rödvit hockeydynamit! 💪🏻👊🏻❤
+ 8
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Vi är ju inte helt kassa. Gradin vaknar dock upp svettig på nätterna. Jag har varit med förr och är rätt lugn. Nu kom ett VooDoo-mål från Köpmanholmen.
Det gick i alla fall nästan bra mot oss. Tacksam för ”bjudningen” till 2-1 senast. Kollar på er ”ödesmatch” i nuläget.