Apropå nånting...
« Föregående · 2701390 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Sån skit är det värsta jag vet. Inte nog med att man köper en bil, den ska underhållas och även på detta ha "spolarvätska" med! Fyfan!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
BlackBay: med chipspåsar och folköl han skulle festa på tillsammans med Tobey bergis.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: jag har en kollega på jobbet som går som Chaplin. Jag kan fan knappt härma hans gång
+ 2
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Jag vet inte hur man startar en ny tråd, men jag hoppas innerligt hur fan det än går för Timrå att Olli lyckas skaka om jävulskapet så att svensk hockey blir roligare att titta på. Som det är nu är det fanimej misär.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Hu se dä ut på värvningsfronten?
Hu ä vädre i Bergeforsviken ida??
Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar 🎉🎉🎉
Halleluja 🙏🙏🙏
Hu ä vädre i Bergeforsviken ida??
Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar 🎉🎉🎉
Halleluja 🙏🙏🙏
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Får ta fram dessa tröjor igen med loggan på magen och Sca på armarna så det pumpas in cash
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Mordor väljer alltså bild på Alexander True i Seattle Kraken-tröja.
Där han för tre år sedan gjorde starka 0p på 8 matcher och var -2.
Inget hat mot just Modo, så här gör alla - men ändå!
Där han för tre år sedan gjorde starka 0p på 8 matcher och var -2.
Inget hat mot just Modo, så här gör alla - men ändå!
+ 7
Sv: Apropå nånting...
{Costanza. Jasek blir er förstacenter och True topp 3 center? Blir det allt? Metallica hade rätt, Detta är vad ni får, Sad but True..
+ 14
Sv: Apropå nånting...
{469}: Man måste ju bara säga! Vicket spel de blir när boysen från NHL kommer till kronorna!!!🤣🇺🇿
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{469}: glädjande att se Lyytinen äntligen klar för leksand. Jag tror och hoppas att vi kommer att ha ett spelsystem som gör att någon i laget kommer mosa Lyytinen i forechecken rejält, han kommer stå nere i sarghörnet och såsa som vanligt.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: dagens fråga är väl ändå... vem vinner en hot dog ätar tävling av Costanza, Tobey och Karlin?
+ 3
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Karlin så klart, han tuggar ner dem på tvären. =)
Skön seger där för Tre Kronor mot Tjeckien.
Nemeth sätter 2-0 I öppen kasse.
Skön seger där för Tre Kronor mot Tjeckien.
Nemeth sätter 2-0 I öppen kasse.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Första säsongen efter S/T-hockey fanns ingen örn..98 eller 99 torde den tillkommit.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Hursom så fylls deras prisskåp på oavsett så Costanza blir glad
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Herminator: rätt svar är att Karlin vinner och firar med att äta upp sina motståndare
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Greven: Det är ju Kent Norberg i mitten av Timråspelarna. Han gjorde bara två säsonger som spelare, 95-96 och 96-97, så någon av dom säsongerna är det.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Just... hursom, då gick det att ha logga under Timrå, om än en "moderniserad".
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Tycker vi kollar på 5000m tabellen istället. Där ligger ni i botten.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Man får inte glömma att kolla den riktiga maratontabellen, alltså den mellan 1923-1975
+ 6
Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln:
"
Mordor väljer alltså bild på Alexander True i Seattle Kraken-tröja.
Där han för tre år sedan gjorde starka 0p på 8 matcher och var -2.
"
Har ingen aning om var de tänker placera honom i hierarkin, men jag är säker på att Karlin kommer få ut nytta ur honom. Det är trots allt Karlin som lyckades hålla dem kvar i SHL förra säsongen.
"
Mordor väljer alltså bild på Alexander True i Seattle Kraken-tröja.
Där han för tre år sedan gjorde starka 0p på 8 matcher och var -2.
"
Har ingen aning om var de tänker placera honom i hierarkin, men jag är säker på att Karlin kommer få ut nytta ur honom. Det är trots allt Karlin som lyckades hålla dem kvar i SHL förra säsongen.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Mika Hyvärinens ord:
Laget är väldigt bra, organisationen känns bra, ligan är bättre, allt känns lite bättre. I love it so far. Allt känns bra, säger han.
Laget är väldigt bra, organisationen känns bra, ligan är bättre, allt känns lite bättre. I love it so far. Allt känns bra, säger han.
+ 15
Sv: Apropå nånting...
Hur är Lyytinen som spelare?
Vad jag kunnat utläsa av honom är han bra med pucken i egen zon och i uppspelsfaserna. Hur tror ni han kommer lyckas hos oss? Tror och hoppas han kan få ordning på vårat PP
Vad jag kunnat utläsa av honom är han bra med pucken i egen zon och i uppspelsfaserna. Hur tror ni han kommer lyckas hos oss? Tror och hoppas han kan få ordning på vårat PP
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Duktig två-vägsback med fokus på defensiven. I sina bästa stunder är han riktigt bra, men har problem med skadebenägenheten.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: hur fan lyckades du spotta Nubben i ett foto med den upplösningen, har du lånat nån superdator av Nasa eller farfars förstoringsglas eller nåt?
+ 4
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Oliver Kapanen på tv nu 😎 inblandad i målchanser i första bytet!!🇺🇿
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rico01: Precis så. Som spelartyp så blir Lyytinen saknad. Men hans skadehistorik är mindre smickrande.
+ 6
« Föregående · 2701390 · Nästa »

Ja eller när man tänker efter så måste det vara så att Wennerholm köpt upp Aftonbladet och har fri roll att trolla hur han vill. Så helt riktigt han ÄR Aftonbladet!