1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2701869

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Inte bra tyvärr. Allt större risk att vi missar honom helt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Kapanen är bra men inte nära färdig. Att nhl skulle basera sitt beslut på landslaget är inte trovärdigt. Blir inte mindre centrar där för att OK gör det bra i landslaget. Det som räddar oss är att nhl tänker längre fram än till hösten för en tingad spelare. Sen ligger det i deras intresse att även lyssna på vad OK vill göra för att få bästa förutsättningarna för utveckling. Montreal ser investering för 10-15 år om han utvecklas som han ska.

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Tror ändå på att han kommer till oss för att bli ännu bättre än vad som han är 🤠 habs e nog inne på att han växer i sitt spel med spel i SHL hos Ollie 👍

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.