Årsmötet SK 2006
« Föregående · 715010 Till forumet
Sv: Årsmötet SK 2006
Det vore läckert med en repris på mötet i vintras; Nubben tittar in, mobilen ringer och vi får bekräftelse på ett nyförvärv.
Sv: Årsmötet SK 2006
lungan: Vi yrkade bifall på valberedningens förslag och så drack vi kaffe.
Precis som ett årsmöte ska vara.
Precis som ett årsmöte ska vara.
Sv: Årsmötet SK 2006
Hur än jag söker på supporterklubbens hemsida hittar jag inte vilka som sitter med i styrelsen...
Det skulle vara mycket trevligt att kunna få läsa på supporterklubbens hemsida vilka som sitter med i styrelsen..
Kan väl inte vara så jävla svårt att fixa en sån grej eller är styrelsen livrädda för att synas??
« Föregående · 715010
Ville bara påminna om att nu på tisdag (9/5) klockan 18.00 så kommer årsmötet att äga rum i konferensrummet under den östra läktaren i E.ON Arena.
Be There!