1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614833 inlägg · 6214 ämnen

Bedrövligt


Bedrövligt
Rent bedrövligt att man inte kan plocka hem en trea fast BIF har nästan halva laget borta. Man skjuter 18 skott på mål och spelar pp i drygt tre min i början på tredje utan att knappt komma in i anfallszon!! Man "vill" inte vinna som det ser ut

Sv: Bedrövligt
Taurus: Rädslan att förlora är större..troligen! Men kan djurgården VÅGA gå på framåt i viktiga matcher o vinna dem som dom ofta gör.. så måste vi också kunna göra det om vi skall nå åttondeplatsen.

Sv: Bedrövligt
Taurus: Tror det var två "fega" lag som möttes,men jag trodde ni skulle ta chansen ikväll,med tanke på alla som var borta i Brynäs ikväll!!

The battles goes on........

Sv: Bedrövligt
Taurus: Håller med fullständigt ! och ett sånt skit lag som brynäs
ska dom slå tio dagar i veckan................

Sv: Bedrövligt
Taurus: Ja ja ja, lugn nu. Vi måste ju bjuda BrÜnäs på några poäng också.

« · 649326
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.