1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Bedrövligt


Bedrövligt
Rent bedrövligt att man inte kan plocka hem en trea fast BIF har nästan halva laget borta. Man skjuter 18 skott på mål och spelar pp i drygt tre min i början på tredje utan att knappt komma in i anfallszon!! Man "vill" inte vinna som det ser ut

Sv: Bedrövligt
Taurus: Rädslan att förlora är större..troligen! Men kan djurgården VÅGA gå på framåt i viktiga matcher o vinna dem som dom ofta gör.. så måste vi också kunna göra det om vi skall nå åttondeplatsen.

Sv: Bedrövligt
Taurus: Tror det var två "fega" lag som möttes,men jag trodde ni skulle ta chansen ikväll,med tanke på alla som var borta i Brynäs ikväll!!

The battles goes on........

Sv: Bedrövligt
Taurus: Håller med fullständigt ! och ett sånt skit lag som brynäs
ska dom slå tio dagar i veckan................

« · 649326
Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer