BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
« Föregående · 1989840 · Nästa » Till forumet
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Tikarn97: Så är det väl, men man börjar ju bli lite girig och bortskämd nu.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
roger_sundsvall: Bra Ohre, men oj vad det slarvas i egen zoon.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
josha840: Ja, det var en klassisk Njurundaklubba på en av dom tror jag. Släng ut stöten och hoppas du får pucken på knoppen!
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Vi har tur som inte ligger under med några mål! Slarvigt i egen zon, obefintliga markeringar framför eget mål och en mycket blek Dahlén-kedja.
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Pausljudet, eller vad man nu ska kalla det, på sr:s websändning är ju outhärdligt
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Laken: .Det här var bland de tråkigaste matcher jag sett..
Inte ett rätt..
Inte ett rätt..
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Kulltorp: Åsså den där jävla domadagstrumman i bakgrunden...boom boom boom.
Man får ta två tradolan för att överleva matchen..
Man får ta två tradolan för att överleva matchen..
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Kulltorp: med det här spelet i egen zon kommer vi att bli förnedrade av Modo på onsdag.....
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Veteranolle: Trubbiga backar.nu
Slänger ju iväg pass på vinst och förlust var o varannan gång mitt i famn på Karlskogaspelare.
Slänger ju iväg pass på vinst och förlust var o varannan gång mitt i famn på Karlskogaspelare.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
roger_sundsvall: Han är ju dessutom ute ur målgården när pucken går in..
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Han var ju inte ens inne i målgården och störde, vila i frid hockeyn.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Kulltorp: Håller med! Sanslös jävla konståkarnivå på domarna.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
bar mofftak: Det är några som haft otur när de tänkt, känns som den här nolltoleransen i målgården kommer bara vara nån säsong
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Detta vill jag ha en förklaring av från domarkåren, stolpskott till domare!
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
hahahahahah
skiiiit på dig jävla domare
döm bort detta duuuuujjjjj
skiiiit på dig jävla domare
döm bort detta duuuuujjjjj
+ 2
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
josha840: Fånig jävla regel. Det är ju det att högerskridsko är inne i målgården en mikrodels sekund som tar bort det. Han stör ju inte målvakten alls och genar inte i målgården för att skymma. På det här sättet kommer det att behöva ringas så fort att en spelare är i närheten av målgården.
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Jåkkinen: Kommentatorn var lite fundersam även denna gång... 😂
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Jåkkinen: Näe, känns som att andra timråliraren åtminstone tänkte åka in i målgården. Det blir bortdömt retroaktivt.
+ 2
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Ändring av coachning: Skym inte målvakten grabbar, de dömer bort det ändå om pucken går in...
« Föregående · 1989840 · Nästa »