Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
« Föregående · 508374 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
Så här spelar TIK enligt ST:
Målvakt: Miikka Kiprusoff (Kimmo Kapanen)
Första femman: Teemu Aalto, Aki-Petteri Berg —
Fredrik Modin, Henrik Zetterberg, Jonathan Hedström.
Andra femman: Pär Styf, Kalle Koskinen —
Niklas Nordgren, Valeri Krykov, Robert Carlsson.
Tredje femman: Johan Svedberg, Lars Jonsson —
Christian Söderström, Kristian Gahn, Magnus Nilsson.
Fjärde femman: Sanny Lindström, Mats Hansson —
Per Hallin, Yared Hagos, Kent Manderville.
Ingen last på Kippro för resutatet sist men... Borde inte Kimmo få shejpa upp reflexerna i denna match?
Jag menar, Brynäs grejar vi väl ändå oavsett? In med Kimmo NU så
att han blir tiptop till slutspelet.....jag tycker detta är oerhört viktigt....
FORZA TIK.....alltid, alltid......
Målvakt: Miikka Kiprusoff (Kimmo Kapanen)
Första femman: Teemu Aalto, Aki-Petteri Berg —
Fredrik Modin, Henrik Zetterberg, Jonathan Hedström.
Andra femman: Pär Styf, Kalle Koskinen —
Niklas Nordgren, Valeri Krykov, Robert Carlsson.
Tredje femman: Johan Svedberg, Lars Jonsson —
Christian Söderström, Kristian Gahn, Magnus Nilsson.
Fjärde femman: Sanny Lindström, Mats Hansson —
Per Hallin, Yared Hagos, Kent Manderville.
Ingen last på Kippro för resutatet sist men... Borde inte Kimmo få shejpa upp reflexerna i denna match?
Jag menar, Brynäs grejar vi väl ändå oavsett? In med Kimmo NU så
att han blir tiptop till slutspelet.....jag tycker detta är oerhört viktigt....
FORZA TIK.....alltid, alltid......
Länkar:
http://www.thecramps.com
http://www.thecramps.com
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
Fick nyss ett knepigt sms om att Kiprusoff och Berg inte kommer att spela idag. De har sagt upp sina försäkringar. Vet ingen sanningshalt i detta, men jag håller honom som trovärdig iaf. Z och Modin spelar däremot.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
Dream Team: Känns mycket skumt detta, men skulle nu NHL nu dra igång ändå gör det ju inget. Men om det inte gör det, kommer de spela kvar ändå?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
Frella: Dom har räkelns försäkringskrängarna ringer ju i tid och otidjämt dygnet runt i tid och otid i alla timmar runtom och från fredagtill torsdag.... Nu när ni nu behövs, var faaan e ni???? Förklara gärnadetta kufiska SMS som Frella har fått........
FORZA TIK........alltid, alltid..........
FORZA TIK........alltid, alltid..........
Länkar:
http://www.dankojones.com
http://www.dankojones.com
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
Friman SR: Något skumt vekar det vara. Berg saknas i a f i uppställningen på swehockey. Mysko.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
Angående omröstningen tycker jag vi ska lägga till ett alternativ.. nämligen följande.
"Spelar ingen roll, vi ska ta sm-guld."
"Spelar ingen roll, vi ska ta sm-guld."
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
Friman SR: De får inte spela utan försäkring, tänk om de blir skadade.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
Detta är bara en fortsättning efter skiten mot Frölunda... där sabbades slutet av säsongen
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
RocknRolf2:" Jävla FIASKO! där rök andraplatsen"
Det är ändå angenäma problem.
Vi Brynäsare har det värre!
:/
Det är ändå angenäma problem.
Vi Brynäsare har det värre!
:/
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
hojan: skulle tippa på övermod efter den "starka" insatsen mot frölunda. Ett mål hittills efter sweden hockey games...
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
Står Kapanen? VARFÖR i helvete gör han det? Kiprusoff har ju visat fin form på slutet
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
Ser bra ut för er. A-laget ligger under med 3-0 och erat A-Jun lag med 4-0 i första perioden mot Södertälje.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
Lauritzen: själva brottas ni ju med kvalspel till allsvenskan, inför ett ruskigt publiksnitt på 900 pers. Och råkar ni få fram nån spelare som visar någorlunda tendenser så snor vi han direkt
så försvinn
så försvinn
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
3-0 till Brynäs!?? Va ä de som händer.. Skickade dom Sundsvall Hockey ner till gavlerinken eller?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
RocknRolf2: Kiprusoff och Berg verkar sticka...
Nån får gärna förklara !
Nån får gärna förklara !
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
Fy tusan vad sjockad man är... 3-0 underläge mot Brynäs..
Undrar om Kimmo är skyldig till nåt av dessa mål igentligen?
Verkar vara mycket slarv enligt webradion från laget, Gahna bl.a
Den här matchen är väl mer eller mindre körd nu.. tack och godnatt!
Undrar om Kimmo är skyldig till nåt av dessa mål igentligen?
Verkar vara mycket slarv enligt webradion från laget, Gahna bl.a
Den här matchen är väl mer eller mindre körd nu.. tack och godnatt!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
Baker: sticka? vart har du hört det? i så fall känns det ännu mer kört. Anfallarna kan ju inte göra mål.. Såna som Hagos, Gahn etc. måste ju ha bokstavligt talat öppen kasse verkar det som
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
RocknRolf2: Trevlig Hemresa.
gud: Nja, alltså saken är ju den att jag nog nu går och ser på Jönssonligan på TV4 i stället för det här. Tack och godnatt.
gud: Nja, alltså saken är ju den att jag nog nu går och ser på Jönssonligan på TV4 i stället för det här. Tack och godnatt.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
hojan: den kommer och går.....*livesändningen*.......Det är väl nån censur från Brynäs.....
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
Lauritzen: Godnatt är ju ett passande ord beträffande Sundsvall Hockey också. Hemresa? Jag är redan hemma.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
RocknRolf2: Kimmo skulle få spela 2 av de återstående matcherna..
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
RocknRolf2: hoppas dom har bakåt kammat hår när dom kommer ut iandra
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
Lauritzen: Jadå, vi ligger bra till i elitserien . A-jun spelar i superelit...........Har ni några med?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
kungsbacka: Ja 3 mål är ändå inte kört. Timrå måste göra nästa mål.. men det verkar vara för mycket begärt. Träna målskytte!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
RocknRolf2: Av två anledningar..... Kapanen måste få stå innan slutspelet och någon jävla försäkringshybrid verkar härja......
Ja, nu NU, är det dags att visa MORAL inför slutspelet ÄLSKADE TIMRÅ IK, snälla, shejpa till Er.......
Sen kan ju någon försäkringstjänsteman eller hockeyekonom förklaravadan detta JÄKLA försäkringsjoll uppkommit.............?
FORZA TIK.........alltid, alltid.................
Ja, nu NU, är det dags att visa MORAL inför slutspelet ÄLSKADE TIMRÅ IK, snälla, shejpa till Er.......
Sen kan ju någon försäkringstjänsteman eller hockeyekonom förklaravadan detta JÄKLA försäkringsjoll uppkommit.............?
FORZA TIK.........alltid, alltid.................
Länkar:
http://www.keithrichards.com
http://www.keithrichards.com
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
RocknRolf2: Jävla matchhelvetet är ju en riktig genomklappning, med eller utan agentröra.
Men det är ju J18 som räknas. Heja!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
El Maco: fast agentröran har nog en stor del bakom genomklappningen. Kiprusoff hade inte släppt in 6 mål idag. Sen att resten av laget viker ner sig är illa.. men trenden började mot Frölunda, som i mina ögon var minst lika mycket katastrofmatch som den idag
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
Förlust 2-6 mot bottenlaget Brynäs. Motivation slår klass heter det vanligtvis men hur ska vi förklara denna förlust?
« Föregående · 508374 · Nästa »