El Maco: fast agentröran har nog en stor del bakom genomklappningen. Kiprusoff hade inte släppt in 6 mål idag. Sen att resten av laget viker ner sig är illa.. men trenden började mot Frölunda, som i mina ögon var minst lika mycket katastrofmatch som den idag
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ja, nu NU, är det dags att visa MORAL inför slutspelet ÄLSKADE TIMRÅ IK, snälla, shejpa till Er.......
Sen kan ju någon försäkringstjänsteman eller hockeyekonom förklaravadan detta JÄKLA försäkringsjoll uppkommit.............?
FORZA TIK.........alltid, alltid.................