Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
« Föregående · 789092 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Man får väl försöka se det positiva här och det är väl det att vi fick en poäng, inga nya skador (vad jag såg) och ett nyförvärv som gör poäng.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Sjuk jävla oturssvacka vi är i nu. Skador. Konstiga utvisningar och jobbiga baklängesmål. Är så jävla missnöjd.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Bra jobbat! men det blev bara 1 poäng men vi har inte vunnit på ett år tror jag, godkänt var det
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Sett till matchbilden så är det rättvist men det känns ändå förjävligt att tappa en 3-1 ledning speciellt efter att Regin hade kunnat avgöra
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
mikenomad: J, men man må väl ändå säga att Sannys tvåa i slutändan var den som fällde oss...och vilken tvåa sen!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Red-line: Det kommer att bli så framöver, vi får vara glad för varje poäng
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Ambroo: Tja...fast nog kan man väl säga att lagen hade varsin halva av matchen...TIK första och BIF slutdelen...eller?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Ambroo: Jag kom in lagom till 3-3-målet och unnar mig att vara glad... :)
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Skönt med en poäng iaf. Synd att Regin inte kunde sätta den där chansen.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Jaja, en pinne är väl en pinne, helt enkelt. 18-4 i skott till Brynäs. 23-23 totalt. Bra jobb av laget Timrå. Vi förlorade inte matchen, men visst känns det som att förlorar segern på att vi tvingas nöta på få viktiga spelare?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
mikenomad: Poäng känns ändå som bonus om man ser läget inför matchen.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Rooster23: Regin får helt enkelt inte sätta puckarna, men jag kan fan inte smälta denna jävla sopa i randigt!!!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Undrar om Rådbjär har en tvåa eller ett kryss på oddsetkvittot. Vi får väl se om Brynäs stänker in en kasse.
« Föregående · 789092 · Nästa »
Men Brynäsklacken - inbyggd i gamla gavlerinken? Ibland funderade man om man tittade på en gudstjänst. Knäpptyst där inne.