Jaja, en pinne är väl en pinne, helt enkelt. 18-4 i skott till Brynäs. 23-23 totalt. Bra jobb av laget Timrå. Vi förlorade inte matchen, men visst känns det som att förlorar segern på att vi tvingas nöta på få viktiga spelare?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jaja, en pinne är väl en pinne, helt enkelt. 18-4 i skott till Brynäs. 23-23 totalt. Bra jobb av laget Timrå. Vi förlorade inte matchen, men visst känns det som att förlorar segern på att vi tvingas nöta på få viktiga spelare?