Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
« Föregående · 788778 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Vi har inget flyt nu.
Dessa chanser utan att få in pucken. Sen den där skitutvisningen och dom sätter den.
Dessa chanser utan att få in pucken. Sen den där skitutvisningen och dom sätter den.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
vad fan har hänt med Strålman, han har inte varit bra sedan han spelade med tre kronor nu sist
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Är det tomt på folk i Arenan eller. Känns fruktansvärt tyst där nere.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
nixXz: Han är väl sliten. Han har ju spelat rätt mycket den sista tiden.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
ChriZt3r: Ja, om man jämför med hur det varit förut.
Har sett ett antal matcher i eran arena.
Måste berömma er för trycket där.
-Enormt!
Har sett ett antal matcher i eran arena.
Måste berömma er för trycket där.
-Enormt!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
nixXz: Allt för mycket speltid kanske. Detta givetvis p.g.a de skadeproblem som föreligger. Ja, vi har ju som tur är gott om backar idag, men det har ju inte alltid varit lika väl beställt på backsidan under den här säsongen.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
nixXz: Strålman är säkert sliten. Nåt jag däremot noterat periodvis i hans spel tidigare under säsongen är ett viss nonchalant uppträdande. Vet inte om det är så nu men visst undrar man lite om all positiv uppmärksamhet gjort att ödmjukheten inte alltid varit i fokus...
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
mikenomad: Ser att vi vinner skottstatistiken med 9-4 efter första. Skenbart övertag eller...?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
mikenomad: Timrå har varit klart bäst. Skapat flest och bäst chanser
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Mycket bra första period av Timrå. Ett skott i stolpen hade vi också.Brynäs tamare än väntat, men det kan svänga fort.
Väldigt tyst i hallen.
Väldigt tyst i hallen.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
mikenomad: TIK har varit det bättre laget i första, inte så att man dominerat eller nått sånt men man har varit det lag med lite mer glöd tycker jag.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Ett skott i PP klockrent i ribbkrysset av Lotvonen. Sen två riktigt klockrena lägen på direkt skott i slottet. Ett räddades av ett ben på en Brynäsback på mållinjen
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
dr-nix: Låter bra det där med glöd! :-) Har varit lite tunnsått med den varan de senaste två matcherna.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
dr-nix: Jo det känns faktiskt som om att Timr¨har varit lite hetare i första.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Röda Tallen: Hallin lirar han ser ut som om han är på väg tillbaka i gammal god stil.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
mikenomad: Det är stor skillnad på spelarna jämfört med Skellefteå-matchen där lirarna såg slagna ut på förhand nästan (tom. Kenta verkade ha tröttnat på alla skador i lördags)
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
uhahl: Ja, har bara sett han nån enstaka gång. Österholm har spelat en del men Oskar Johansson har jag inte sett alls.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
uhahl: ja nått sånt, men tills hans försvar så begränsas nog hans speltid med tanke på att han nog anslöt ganska sent (?) samt att han bildar anfallspar med Österholm som Kenta vägrar ge en ärlig chans.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Kenta snackar defensivt idag, men ändå har vi dominerat Det blir mycket tuffare nu i andra håll i hatten ett tips?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
uhahl: Tre byten har det blivit (typ) för dem som ni pratar om.
Och varför inte Johansson spelar beror ju på att man kör med tre centrar och fyra ytterforwardspar där Oskar är den som får sitta på bänken.
Och varför inte Johansson spelar beror ju på att man kör med tre centrar och fyra ytterforwardspar där Oskar är den som får sitta på bänken.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Modos defensiv är inte nådig nu, måste vara bäst i hela ES med:
Hedin, Enström, Timander och Jonsson.
Hedin, Enström, Timander och Jonsson.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
nixXz: Hedin är naturligtvis en jätteförstärkning! Inte förvånande att han valde Modo med tanke på hans situation i Ambri...Men idioten på AB (Ros)tippade ju MIF tidigare. No way att han nånsin valt dem!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
mikenomad: Jo jag förstod att han skulle gå till MoDo. men Ros han kan inget!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
ChriZt3r: Vi tackar för din iver att vara tydlig, men min känsla är att nog de flesta förstod vad du menade ända från början.. ;-)
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Rooster23: Jobbigt när de säger markant övertag för TIK på webradion. Då brukar motståndarna göra mål....
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Rooster23: Precis...
Känns som att vi måste peta in en trea innan vi kroknar på 3 femmor. Kännso som att nästa mål är grymt grymt viktigt.
Typiskt hockey att det vänder om vi inte rycker nu
Känns som att vi måste peta in en trea innan vi kroknar på 3 femmor. Kännso som att nästa mål är grymt grymt viktigt.
Typiskt hockey att det vänder om vi inte rycker nu
« Föregående · 788778 · Nästa »
Boxplay, och 1-0 Brynäs.