Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
« Föregående · 788819 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Röda Tallen: Hallin lirar han ser ut som om han är på väg tillbaka i gammal god stil.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
mikenomad: Det är stor skillnad på spelarna jämfört med Skellefteå-matchen där lirarna såg slagna ut på förhand nästan (tom. Kenta verkade ha tröttnat på alla skador i lördags)
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
uhahl: Ja, har bara sett han nån enstaka gång. Österholm har spelat en del men Oskar Johansson har jag inte sett alls.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
uhahl: ja nått sånt, men tills hans försvar så begränsas nog hans speltid med tanke på att han nog anslöt ganska sent (?) samt att han bildar anfallspar med Österholm som Kenta vägrar ge en ärlig chans.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Kenta snackar defensivt idag, men ändå har vi dominerat Det blir mycket tuffare nu i andra håll i hatten ett tips?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
uhahl: Tre byten har det blivit (typ) för dem som ni pratar om.
Och varför inte Johansson spelar beror ju på att man kör med tre centrar och fyra ytterforwardspar där Oskar är den som får sitta på bänken.
Och varför inte Johansson spelar beror ju på att man kör med tre centrar och fyra ytterforwardspar där Oskar är den som får sitta på bänken.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Modos defensiv är inte nådig nu, måste vara bäst i hela ES med:
Hedin, Enström, Timander och Jonsson.
Hedin, Enström, Timander och Jonsson.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
nixXz: Hedin är naturligtvis en jätteförstärkning! Inte förvånande att han valde Modo med tanke på hans situation i Ambri...Men idioten på AB (Ros)tippade ju MIF tidigare. No way att han nånsin valt dem!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
mikenomad: Jo jag förstod att han skulle gå till MoDo. men Ros han kan inget!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
ChriZt3r: Vi tackar för din iver att vara tydlig, men min känsla är att nog de flesta förstod vad du menade ända från början.. ;-)
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Rooster23: Jobbigt när de säger markant övertag för TIK på webradion. Då brukar motståndarna göra mål....
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Rooster23: Precis...
Känns som att vi måste peta in en trea innan vi kroknar på 3 femmor. Kännso som att nästa mål är grymt grymt viktigt.
Typiskt hockey att det vänder om vi inte rycker nu
Känns som att vi måste peta in en trea innan vi kroknar på 3 femmor. Kännso som att nästa mål är grymt grymt viktigt.
Typiskt hockey att det vänder om vi inte rycker nu
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Undrar om det där var beordrat av Borken, i och med att vi är kort om folk
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
lincoln: Varför skulle han säga det till Dackell, som är en av deras bästa spelare?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Jaha, Dackell och Styfen matchstraff. Perfekt med fem backar igen då. Moget?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Röda Tallen: 5+20 både för Styf och Dackell, plus två tvåor åt vardera hållet. Så det är likaläge efter det bråket. Nu får vi dock en tvåa på oss i sekvensen efteråt. Spel 3 mot 4.
Kämpa Timrå!
Kämpa Timrå!
« Föregående · 788819 · Nästa »