Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
« Föregående · 1418578 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Kan de ge fan i att spela straffskyttar som går ut och skjuter från slottet?!?!! värdelöst!!!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
haggen: Jag har en massa positiva saker att säga. Men jag tänker inte ta det med dig. Jag tar det när populasen har lämnat diskussionen.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
En ynka poäng.. vi rusar inte direkt upp i tabellen, utan segar oss långsamt och... avvaktande.. uppåt. Kommer det räcka? Nja. Den här matchen hade vi vunnit med Riddarn från start.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
hubbenorlen: Grejen är väl den att vi inte vinner några matcher å
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Timrå Icon:
Jajjamen. En till förlust för Linkans YPPERLIGA lagbygge!! Grattis igen då grabben!!!!!
Jajjamen. En till förlust för Linkans YPPERLIGA lagbygge!! Grattis igen då grabben!!!!!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
hubbenorlen:
Kom igen nu hubbabubba, få höra kaskader av positivism från din sida nu då.
Kom igen nu hubbabubba, få höra kaskader av positivism från din sida nu då.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
zaccodog: Huss skulle slå ut alla i det här skitgänget, utom Vampen då
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
hubbenorlen: Murley ser ut å ska lägga en bara han vänder hjälmen
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
superfalle: Precis. Vi spelar rätt bra, och det känns bra.
Så länge vi vinner matcher så skiter jag fullständigt om Perra är kvar eller inte.
Så länge vi vinner matcher så skiter jag fullständigt om Perra är kvar eller inte.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Taurus: och ändå finns det experter som skyller på domarna..så patetiskt, man undrar om hur mycket hockey dom sett live? förmodligen dom som inte har råd eller bor på vischan typ Jämtland.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Poäng borta mot Brynäs är alltid poäng borta mot Brynäs. Traditionellt sett har Timrå haft jävligt svårt att ta poäng där nere. Vårt tabelläge gör det svårt att bli glad för "bara" en/två poäng. Bra gjort att inte ge upp i slutet av matchen.
Nu återstår att se om vi får 1 eller 2 poäng med oss. Kom igen nu Timrå!
Nu återstår att se om vi får 1 eller 2 poäng med oss. Kom igen nu Timrå!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Undantaget boxplay och målvaktsspelet så är de många som gör en bra match . Önerud , jonte har jobbat som fan tex
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Burkmat: vad sk aperra skicka in för roliga straffläggare nu då?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
haggen: Nej jag skedar inte med Perra. Jag bort i Stockholm, så det blir svårt rent logistiskt att göra det frekvent.
Men det vore JÄVLIGT skönt att slippa negativa energier i det här forumet när vi kvitterar under slutminuterna.
Men det vore JÄVLIGT skönt att slippa negativa energier i det här forumet när vi kvitterar under slutminuterna.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
A51:
Ja du. Man gör 5 st mål 2 matcher på raken och om vi har tur tar 2 p på det!! Det bevisar vad katastrofalt dåligt det är på backsidan!!! Även om forwards går bort sig ibland i deffen.
Ja du. Man gör 5 st mål 2 matcher på raken och om vi har tur tar 2 p på det!! Det bevisar vad katastrofalt dåligt det är på backsidan!!! Även om forwards går bort sig ibland i deffen.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
superfalle: Straffar! Nu tar vi det här!!
Bara inte Perra låter Larsson lägga en....
Bara inte Perra låter Larsson lägga en....
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
hubbenorlen:
Ja pga. just det jag skrev.
Du skedar väl med Perra så då kan jag förstå din sits att du vill ha kvar sopan.
Ja pga. just det jag skrev.
Du skedar väl med Perra så då kan jag förstå din sits att du vill ha kvar sopan.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Burkmat:
Värvningar av 4 st totalt spelobegåvade backar ställer till det!! Lika så 2 st andramålisar! Fattar inte hur karln får sitta kvar och kosta pengar?? Allt han tar i blir en katastrof för Tik!!!
Värvningar av 4 st totalt spelobegåvade backar ställer till det!! Lika så 2 st andramålisar! Fattar inte hur karln får sitta kvar och kosta pengar?? Allt han tar i blir en katastrof för Tik!!!
+ 2
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Burkmat: De tre första meningarna är nu klassiker i HS:s historia. Grattis!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Burkmat: Nä vi har inte domarna emot oss i varje match . Förra brynäsmatchen . Växsjö och denna match
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
haggen: Naturligtvis nånting negativt sägas om en poäng på bortaplan.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Kerstin_k: Så otroligt skönt att vi får några slumpmål med oss. Det har vi verkligen inte varit bortskämda med hittills den här säsongen.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Tyvärr, även om vi bara tar en poäng så är det ett fall framåt och vilket också gör att Perra sitter säkrare.
Ende som kommit längre från laget är Lundström.
Ende som kommit längre från laget är Lundström.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
stoff: Just ja, vi har ju en mv som kan stoppa några puckar i mål nu. Glömde det. Då kanske de kan bli två pinnar.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
John K: Och nu skulle det smaka mumma att få en utvisning till VÅR fördel i förlängningen också.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
superfalle: jamen så är det ju varenda j_vla match. att vi har domarna emot oss? vi vinner ju allafall inga matcher för det. Vi måste ju kunna vara så starka att vi avgör matcher utan snack! Trött på höra gnället på att domarna gör väl beslut. Det är Timrå som gör fel beslut. Pga att laget är kasst och i oblans, Nu vart det mål oxå :-) Men matchen går till Brunäs ändå..har nolll tilltro på det här laget.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Kerstin_k: bli inte för glada nu, vi hinner släppa in ett till
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Kerstin_k: JJJJAAAAAAAAAAAAA Men ta för i h***ete ingen utvisning nu bara
+ 1
« Föregående · 1418578 · Nästa »