Burkmat: Japp . Just därför så känns de ju surt att ha domarna emot sej dom få matcher som dom soelar någorlunda bra . Va är de nu . 14 -2 utvisnings minuter . Jag hävdar att den skillnaden är de aldrig i en match .
superfalle: jamen så är det ju varenda j_vla match. att vi har domarna emot oss? vi vinner ju allafall inga matcher för det. Vi måste ju kunna vara så starka att vi avgör matcher utan snack! Trött på höra gnället på att domarna gör väl beslut. Det är Timrå som gör fel beslut. Pga att laget är kasst och i oblans, Nu vart det mål oxå :-) Men matchen går till Brunäs ändå..har nolll tilltro på det här laget.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.