Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
superfalle: Jag tycker det är ok att retas och provocera lite lagom, det får man ta. Och räkna med rejält mothugg får den som provocerar också göra. Lite munhuggeri ger ju matchen en extra krydda för oss fans.
Låga personangrepp, tillmälen som horor etc kanske vi kan klara oss utan
Sen får man väga in vad det är för en typ av förlust innan man kliver in i ett motståndarforum och går på. Du har en sällsynt taskig tajming.
Ambroo: Tja eftersom en av era fans gick in och lallade i vårt forum efter ni gjort 1-0, bra tajming där, så får ni väl tåla samma tillbaka.
Räkna riktiga målchanser du...det får ni inga poäng för dessvärre.
Det var ju inte på allvar det där, inte som din skotträkning.
Redigerad kommentar
Ambroo: det är väl inte brottsligt att räkna lite skott :-)
vi hade bud på 2-2 också innan kvitteringen kom. På ett av alla våra skott ;-)
för övrigt var ert 2-0 ett riktigt skitmål.
Du menar när vi totaldominerar i er zon typ 1-1,5 min och sätter ett direktskott. skitmål var ert 1-2.....isare.
Blizzard:
Förlåt, jag glömde att man som Timråit bara får lyssna på Thåström.
Har sett dem två gånger. Thåström också i och för sig.
Men Metallica sopar mattan med båda
Blizzard:
Jo så är det ju. Det mesta här i världen var bättre förr. Men det är bara att gilla läget. Och Maiden i dag är fortfarande bättre än all smörja som pumpas ut av musikindustin nu för tiden.
Timrå Icon:
Blir fjärde Maidenspelningen för min del i sommar. Metallica har jag sett 6 gånger så där börjar det att infinna sig en viss mättnadskänsla. :)
Thåström har jag bara sett en gång, på Gatufesten 2006 och då stod han mest och hängde på mickstativet. Han var definitivt inte på samma planet som oss andra.
Redigerad kommentar
Olle: Ni har Modano. Det borgar för en låg nivå...
"nästan inga könsord alls". Måste erkänna att jag gillar den formuleringen. Den manar till eftertanke :-)
bra där blizzard. Nu sjönk du till vår nivå.
Redigerad kommentar
De verkar bli mer kreativa. Kanske något för våra forwards? "Förstalinan" får lixom en ny innebörd....
Annars sög den här förlusten fetpung. Gånger två.