1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614835 inlägg · 6214 ämnen

Byggnationen


Byggnationen
Någon som vet hur det går i E.ON ??
Kommer det upp bilder på hemsidan snart ??

Sv: Byggnationen
-Gurra-: jag skickade ett mail till jocke sandström förut och han sa att det kommer komma upp bilder från bygget senare, för just nu fanns det inte så mycket att knäppa på så de kommer :)

Sv: Byggnationen
-Gurra-: Brorsan snackade med Bulla i går och tydligen pågår bygget av en ny pub med hamburgeri bakom ståplats

Sv: Byggnationen
Shadar Logoth: Öppnade de inte en ny pub bakom ståplats lagom till slutspelet? Har för mig att TIKbiff visade ingången till puben med stolthet i rösten.

Sv: Byggnationen
Shadar Logoth: En till pub bakom ståplats ??

Sv: Byggnationen
-Gurra-: Va..?

Visste inte att det redan fanns en bakom ståplats....
Kan inte tänka mig att det rör sig om en till....

Mvh Shadar "nollkoll" Logoth

« · 888608
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.