Cassel
« Föregående · 40647 Till forumet
Sv: Cassel
GRATTIS "Cassel"! Du har tagit ditt ansvar och säkrat framtiden och tryggat återväxten = HÄRLIGT! Ser framtiden an då Casselståhl junior äntrar isen, det bara måste bli en rysligt bra hockeyspelare =) Har har ju goda gener att brås på men tippar på att han blir mycket bättre än farsan sin...he he,,,,
ÄLSKA TIK 4-EVER!!!
4-1 mot "Gnaget", FY FAN VAD SKÖÖÖNT!!!
ÄLSKA TIK 4-EVER!!!
4-1 mot "Gnaget", FY FAN VAD SKÖÖÖNT!!!
Sv: Cassel
Grattis Danne! och Timrå IK för kvällens match.
Måste varit många borta ikväll Freddan Ward Danne Simons Hallin men det såg bra ut inga onödiga utvisningar och stabilt även om Cassel var borta då trodde man det skulle bli tufft, men nu gäller det att ge LHC en match på lördag, jag skulle tro det blir kvalserien men det finns ett lite strimma av hopp än och nu har vi LHC borta en trolig motståndare i kvalserien så då får vi en värdemätare på hur det ser ut att spela på bortaplan. Blir nog stentufft mot Linköping, men visst var det lite tändvätska som Challe sa 10 poäng är ingen omöjlighet för laget ovanför. men men...
Måste varit många borta ikväll Freddan Ward Danne Simons Hallin men det såg bra ut inga onödiga utvisningar och stabilt även om Cassel var borta då trodde man det skulle bli tufft, men nu gäller det att ge LHC en match på lördag, jag skulle tro det blir kvalserien men det finns ett lite strimma av hopp än och nu har vi LHC borta en trolig motståndare i kvalserien så då får vi en värdemätare på hur det ser ut att spela på bortaplan. Blir nog stentufft mot Linköping, men visst var det lite tändvätska som Challe sa 10 poäng är ingen omöjlighet för laget ovanför. men men...
« Föregående · 40647
Grattis Daniel (Vi vet nog vad du gjort)
Älska Timrå