Cassel
« Föregående · 40647 Till forumet
Sv: Cassel
GRATTIS "Cassel"! Du har tagit ditt ansvar och säkrat framtiden och tryggat återväxten = HÄRLIGT! Ser framtiden an då Casselståhl junior äntrar isen, det bara måste bli en rysligt bra hockeyspelare =) Har har ju goda gener att brås på men tippar på att han blir mycket bättre än farsan sin...he he,,,,
ÄLSKA TIK 4-EVER!!!
4-1 mot "Gnaget", FY FAN VAD SKÖÖÖNT!!!
ÄLSKA TIK 4-EVER!!!
4-1 mot "Gnaget", FY FAN VAD SKÖÖÖNT!!!
« Föregående · 40647
Grattis Daniel (Vi vet nog vad du gjort)
Älska Timrå