1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614792 inlägg · 6214 ämnen

Cassel


Cassel
Cassel är nog inte med i kväll, han har nyss blivit pappa.

Grattis Daniel (Vi vet nog vad du gjort)

Älska Timrå

Sv: Cassel
ja undra vad Daniel har gjort ?? he he

Sv: Cassel
Har Cassel fått ''Dunka Bulle'' och blivit farsa grattis Cassel

Sv: Cassel
Dom kanske har klonat Cassel?

Sv: Cassel
Smokey: Om 18 år är TIK åter mogna för slutspel och då har Cassel junior uppnått myndig ålder. Är det en tjej, så finns gott om tid att etablera ett lag i damhockeyns finrum.

Sv: Cassel
cassel fick en liten grabb. Skulle gissa på dryga halvmetern och 3- 3,5 kg

Sv: Cassel
Grattis Cassel !!!

Sv: Cassel
wesse: Kan du ta reda på vilken klubbfattning C junior har? ;-)

Sv: Cassel
grattis till grabben

Sv: Cassel
GRATTIS "Cassel"! Du har tagit ditt ansvar och säkrat framtiden och tryggat återväxten = HÄRLIGT! Ser framtiden an då Casselståhl junior äntrar isen, det bara måste bli en rysligt bra hockeyspelare =) Har har ju goda gener att brås på men tippar på att han blir mycket bättre än farsan sin...he he,,,,

ÄLSKA TIK 4-EVER!!!

4-1 mot "Gnaget", FY FAN VAD SKÖÖÖNT!!!

« · 40647
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.