Just pratat med folk i hallen & Timrå är darrig nyförvärven klantar sig & verkar nervösa. Mycke bjudningar, men philip & Z är bra. Tik har ej hafft några utvisningar men det verkar som att domaren letar efter några & vill inte ta några mer HV utvisningar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Mycke bjudningar, men philip & Z är bra.
Tik har ej hafft några utvisningar men det verkar som att domaren letar efter några & vill inte ta några mer HV utvisningar.