Darrigt
« Föregående · 10135 Till forumet
Sv: Darrigt
Enligt min alldeles egenhändiga slutsats kommer jag "bara" fram till att det är ES- premiär. Tittar man på andra håll i landet verkar det vara fler lag som inte är som bäst just nu???!!!! ( Om vi ska tro alla expertiser...)
Kvällens skräll "so faar" är väl Mifs 0-2 underläge. Hoppas inte det är en massa hulliganer ditresta. Könjak vs Mif= falskt.
Timråvinst- givet! Men 6-2...... JAG ÄR SKEPTISK!
(4-2, sista målet i tom kasse...)
Kvällens skräll "so faar" är väl Mifs 0-2 underläge. Hoppas inte det är en massa hulliganer ditresta. Könjak vs Mif= falskt.
Timråvinst- givet! Men 6-2...... JAG ÄR SKEPTISK!
(4-2, sista målet i tom kasse...)
« Föregående · 10135
Mycke bjudningar, men philip & Z är bra.
Tik har ej hafft några utvisningar men det verkar som att domaren letar efter några & vill inte ta några mer HV utvisningar.