Det är så skönt att alla piss-pessimister här och annorstädes får på truten! Och det är så kul att alla som gapat efter "stjärnor" får se att TIK följer sin tidigare lyckosamma väg med lagbygge och kämpar. Det gör mig så lycklig att lagmaskineriet startade detta år också, om än lite trögt!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det gör mig så lycklig att lagmaskineriet startade detta år också, om än lite trögt!
Hurra!