Det är så kul, och jag är så glad!
« Föregående · 600859 Till forumet
Sv: Det är så kul, och jag är så glad!
SaraS: Visst....med segrarna kom självförtoendet och med det förhoppningsvis ännu fler segrar! Dags för en trea i Karlstad i morrn, det var ett tag sedan!
Sv: Det är så kul, och jag är så glad!
rupert: om ni gillar manderville kommer ni att älska blake mm hoppas han är en sån kämpe som d verkar... kolla länken
Sv: Det är så kul, och jag är så glad!
AndersN: Allt låter ju jättebra...Undrar bara vad det är han "ger allt av varje natt" *skratt*....Jäjä...sak samma så länge det ger energi till dom andra spelarna:))
Sv: Det är så kul, och jag är så glad!
Ann: Haha jag tror inte det är det du tänker på*ler* han är nog slut på natten men då är vi supportrar pigg än så du vet...
Sv: Det är så kul, och jag är så glad!
AndersN: Tänkte nog inte just på nåt*visslar*...Undrade bara ....det stod ju så:)))
Sv: Det är så kul, och jag är så glad!
Ann: Hehe okey..... vi får hoppas han är en bra man på planen iallafall...
« Föregående · 600859
Det gör mig så lycklig att lagmaskineriet startade detta år också, om än lite trögt!
Hurra!