DIF - Timrå IK 2005-03-14
« Föregående · 522240 · Nästa » Till forumet
Sv: DIF - Timrå IK 2005-03-14
oraklet: Med facit i hand tycker jag att det bästa hade varit att Kiprusoff hade plockat pucken.
Sv: DIF - Timrå IK 2005-03-14
oraklet: Iofs, det beror ju på matchbilden. Det beror på hur förvirrat det varit den sista tiden. Allt kanske hade varit jävligt stabilt och då kan det ju tyckas lite konstigt att ta timeout. Fast å andra sidan kunde det ju som sagt varit jävligt förvirrat och tröttkört också.
Svårt för oss att se när man lyssnar på radion....
Svårt för oss att se när man lyssnar på radion....
Sv: DIF - Timrå IK 2005-03-14
Det bästa hde ju varit om man helt enkelt inte ens hade varit det minsta intresserat av detta drama. Då hade jag säkert suttit skönt och avkopplat tillbakalutad i soffan med en god kopp kaffe.
Sv: DIF - Timrå IK 2005-03-14
Dared: Jag håller med El Maco jag.
BP igen då, Alto ut. Svettigt det här...
BP igen då, Alto ut. Svettigt det här...
Sv: DIF - Timrå IK 2005-03-14
Och Rönmark fortsätter plocka Timråspelare. Visst är det kul med hemmadomare
Sv: DIF - Timrå IK 2005-03-14
Det ända som gäller nu är Ödmjukhet tillsammans med en stor dos av kämparvilja
Sv: DIF - Timrå IK 2005-03-14
jonmannen: Jag bojkottar webbradion. Kommentatorerna i globen är nötter...
Sv: DIF - Timrå IK 2005-03-14
pettsson: De är djurgårdare, säger väl allt? ;)
Meeeen, Timråutvisning igen?!
Meeeen, Timråutvisning igen?!
Sv: DIF - Timrå IK 2005-03-14
Chief: De är inte bara det, de är oproffesionella dessutom.
Zäta ut för hakning. FAN!!!
Zäta ut för hakning. FAN!!!
Sv: DIF - Timrå IK 2005-03-14
Zäta ut, inte glad, spel fem mot tre. Känns som jobbigt läge nu... Måtte DIF fortsätta med uselt PP. :(
Sv: DIF - Timrå IK 2005-03-14
Men herregud, ska den där jävla RÖNNMARK-JÄVELN förstöra kvällen nu?!!!!!!
Vad håller han på med!!!??
Vad håller han på med!!!??
Sv: DIF - Timrå IK 2005-03-14
RocknRolf2: Efter den här utvisningen av zäta får Rönnmark fan lugna ner sig.
Sv: DIF - Timrå IK 2005-03-14
RocknRolf2: Jag håller fullständigt med dej, vad fan håller karlidi.... på med. Han är ju inte riktigt klok!!!!!!
Jag blir så arg så jag håller på att slå sönder tv'n snart
Jag blir så arg så jag håller på att slå sönder tv'n snart
Sv: DIF - Timrå IK 2005-03-14
Bettman: DIF kommer ingenstans, bra spel av Timrå. Kipper stabil. Håll iiiiiiii!
Sv: DIF - Timrå IK 2005-03-14
Undrar om det bara jag som känner att hjärtattacken inte är långt borta -_-
Sv: DIF - Timrå IK 2005-03-14
dr-nix: Vet inte om hjärtat slår dubbelslag eller slår ojämnt, men det slår iaf.
Kipper verkar vara säkerheten själv, släpper inga returer. Go Kipper!
Kipper verkar vara säkerheten själv, släpper inga returer. Go Kipper!
« Föregående · 522240 · Nästa »
Det är klart att 0-2 hade varit otroligt psykologiskt viktigt och kanske hade man kunnat vila de bästa spelarna under en timeout. Samtidigt hade förstås DIF kunnat göra detsamma..