Är det ingen som kan göra någonting åt alla dåliga domare det är fan i mig parodi det dom håller på med
Domare
« Föregående · 369006 Till forumet
Sv: Domare
Gandi: Jag tycker att dom 2 senaste huvuddomarna Lindh & Lahti för ovanlighetens skull varit förvånansvärt bra.
Däremot så har linjemännen tappat kollen rejält tycker jag. Malmö hade vid flera tillfällen alldeles för många på plan. Vid ett tillfälle då dom skulle vara 4 på plan, så var dom 7 stycken om jag inte räknade fel.
Det kallar jag domartabbe.
Däremot så har linjemännen tappat kollen rejält tycker jag. Malmö hade vid flera tillfällen alldeles för många på plan. Vid ett tillfälle då dom skulle vara 4 på plan, så var dom 7 stycken om jag inte räknade fel.
Det kallar jag domartabbe.
« Föregående · 369006