GuRRa: Helt klart är det så. Men Dalans inlägg var väl inget person angrepp?
Domare
369358 · Nästa » Till forumet
Sv: Domare
Gandi: Jag tycker att dom 2 senaste huvuddomarna Lindh & Lahti för ovanlighetens skull varit förvånansvärt bra.
Däremot så har linjemännen tappat kollen rejält tycker jag. Malmö hade vid flera tillfällen alldeles för många på plan. Vid ett tillfälle då dom skulle vara 4 på plan, så var dom 7 stycken om jag inte räknade fel.
Det kallar jag domartabbe.
Däremot så har linjemännen tappat kollen rejält tycker jag. Malmö hade vid flera tillfällen alldeles för många på plan. Vid ett tillfälle då dom skulle vara 4 på plan, så var dom 7 stycken om jag inte räknade fel.
Det kallar jag domartabbe.