1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 369084

Sv: Domare
Gandi: Jag tycker att dom 2 senaste huvuddomarna Lindh & Lahti för ovanlighetens skull varit förvånansvärt bra.

Däremot så har linjemännen tappat kollen rejält tycker jag. Malmö hade vid flera tillfällen alldeles för många på plan. Vid ett tillfälle då dom skulle vara 4 på plan, så var dom 7 stycken om jag inte räknade fel.

Det kallar jag domartabbe.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.