Är det möjligtvis någon vänlig skäl som har matchen från canal + igår inspelad??? Skulle behöva en kopia. Canal + sänder ju bara repriser utan mellansnacket.
Gjorde ett fatalt misstag igår vid inspelning. Kom hem efter matchen, satte mig ner i fotöljen o skulle njuta av alla kommentarer. Då upptäcker jag att jag har haft mute knappen intryckt!!!
Har alla C+ matcher inspelade sedan 2000, nu kom det enkla misstaget. Skulle vara oerhört bra om någon kunde hjälpa mig...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Gjorde ett fatalt misstag igår vid inspelning. Kom hem efter matchen, satte mig ner i fotöljen o skulle njuta av alla kommentarer. Då upptäcker jag att jag har haft mute knappen intryckt!!!
Har alla C+ matcher inspelade sedan 2000, nu kom det enkla misstaget. Skulle vara oerhört bra om någon kunde hjälpa mig...