Efterlysning!
831122 · Nästa » Till forumet
Sv: Efterlysning!
Då det redan finns en tråd med efterlysningar flyttar jag då detta inlägg hit
**
Jag behöver en plats på bussen till övik, så om det är någon som vet med sig att de inte kan åka så kan han/hon höra av sig till mig via mail.
Dalan @ Örnen Idag kl. 10:45
**
Jag behöver en plats på bussen till övik, så om det är någon som vet med sig att de inte kan åka så kan han/hon höra av sig till mig via mail.
Dalan @ Örnen Idag kl. 10:45
Sv: Efterlysning!
Frella: Är den lagomt tempererad, säg 20 C, så kan han bara inte motstå en sånt erbjudande.
Sv: Efterlysning!
Skarin:
Han loggade ur av chocken han fick, eller så irrar han runt och söker buteljer.
Han loggade ur av chocken han fick, eller så irrar han runt och söker buteljer.
Sv: Efterlysning!
AmbrooVi kan göra ett byte. Du får min fantastiskt anrika femstjärniga matchtröja (med snörning kring halsen och allt) mot......ja....ska vi säga en butelj? ;) Men då ska det gå fort........ Inga krusiduller......
Sv: Efterlysning!
Finns det nån vänlig själ som sitter på en vacker W/Ö-tröja som han/hon skulle kunna tänka sig att sälja för en rimlig penning? Kontakta isf mig brevledes här på HS eller skicka mig ett mail; [email protected]
Tack på förhand!
Tack på förhand!
Sv: Efterlysning!
Jag provar igen...
2 st sittplatsbiljetter till derbyt på lördag. Det kvittar på vilken sektion stolarna är placerade, men de måste "para".
Nån som har ett par över och vill sälja? Kontakta isf mig via brev här på HS eller maila!
2 st sittplatsbiljetter till derbyt på lördag. Det kvittar på vilken sektion stolarna är placerade, men de måste "para".
Nån som har ett par över och vill sälja? Kontakta isf mig via brev här på HS eller maila!
Sv: Efterlysning!
65selander: Jo, men det gäller även resan ner till dalarna så jag tog aldrig med den utgiften ;-)
Sv: Efterlysning!
73Sjöbba: 100kr för Espan är väl grundpriset eftersom det kostar mera för efterbesökena hos distriktsköterskan i Matfors.
Sv: Efterlysning!
Helg Ernest:
Inträde på Espan 100:-
Taxi hem till Matfors 365:-
50lapp Mora tur och retur + inträde känns helt ok
Inträde på Espan 100:-
Taxi hem till Matfors 365:-
50lapp Mora tur och retur + inträde känns helt ok
Sv: Efterlysning!
Ambroo: Det är nog vilket du vill. Enskild eller resten av serien.
50 Kr + Inträde dvs. matchbiljett är kolosalt billigt för att fara till Mora.
För 50 spänn kommer du inte ens till Ö-vik enkel resa.
Möjligen Timrå- Sundsvall tur och retur
50 Kr + Inträde dvs. matchbiljett är kolosalt billigt för att fara till Mora.
För 50 spänn kommer du inte ens till Ö-vik enkel resa.
Möjligen Timrå- Sundsvall tur och retur
Sv: Efterlysning!
Bo Bly: Jag har blivit mer framtung än någonsin av all julmat(öl) och sen vill jag helst slippa att ha en schwettig MoDolid flåsandes i nacken...
Sv: Efterlysning!
Ambroo: 50 kr + inträde betyder givetvis att det kostar 50 kr + inträde, som är 100 kr enligt överrenskommelse mellan alla klubbar
Sv: Efterlysning!
Helg Ernest: Förresten... Fick du veta om det gick att köpa biljetter till enskilda matcher eller är det endast för hela säsongen som gäller?
Sv: Efterlysning!
Ambroo: Kansliet. Men det är nog en förutsättning att du är medlem i IFK Timrå ( c ;
Sv: Efterlysning!
Helg Ernest: Det var som fan... Hmm, det känns ju som en förlustaffär för TIK, men nu vet man ju iofs inte hela historien.
Vet du vem man ska kontakta där uppe isf?
Vet du vem man ska kontakta där uppe isf?
Sv: Efterlysning!
Ambroo: Kontakta IFK Timrå. Dom har säkert en uppsjö.
Tydligen har TIK börjat dela ut biljetter för rästen av säsongen, fick erbjudande att köpa resterande delen grundserien á 70 Kr match av IFK Timrå och då är det sittplats.
Vad gör man inte för att hålla publiksiffran uppe ?
Tydligen har TIK börjat dela ut biljetter för rästen av säsongen, fick erbjudande att köpa resterande delen grundserien á 70 Kr match av IFK Timrå och då är det sittplats.
Vad gör man inte för att hålla publiksiffran uppe ?
Sv: Efterlysning!
2 st sittplatsbiljetter till derbyt på lördag. Det kvittar på vilken sektion stolarna är placerade, men de måste "para".
Nån som har ett par över och vill sälja? Kontakta isf mig via brev här på HS eller maila!
Nån som har ett par över och vill sälja? Kontakta isf mig via brev här på HS eller maila!
Sv: Efterlysning!
Talangscouten:
Hör med den mycket trevlige "Lillhinken" han har fixat en inspelning till mig.
Hör med den mycket trevlige "Lillhinken" han har fixat en inspelning till mig.
Sv: Efterlysning!
Laken:
Ja jag vet, det är förbannat hemskt, årets match. Seger mot FBK. Riktiga Canalplus sändning med studiosnack. Man mår inte så bra direkt...
Ja jag vet, det är förbannat hemskt, årets match. Seger mot FBK. Riktiga Canalplus sändning med studiosnack. Man mår inte så bra direkt...
Efterlysning!
Är det möjligtvis någon vänlig skäl som har matchen från canal + igår inspelad??? Skulle behöva en kopia. Canal + sänder ju bara repriser utan mellansnacket.
Gjorde ett fatalt misstag igår vid inspelning. Kom hem efter matchen, satte mig ner i fotöljen o skulle njuta av alla kommentarer. Då upptäcker jag att jag har haft mute knappen intryckt!!!
Har alla C+ matcher inspelade sedan 2000, nu kom det enkla misstaget. Skulle vara oerhört bra om någon kunde hjälpa mig...
Gjorde ett fatalt misstag igår vid inspelning. Kom hem efter matchen, satte mig ner i fotöljen o skulle njuta av alla kommentarer. Då upptäcker jag att jag har haft mute knappen intryckt!!!
Har alla C+ matcher inspelade sedan 2000, nu kom det enkla misstaget. Skulle vara oerhört bra om någon kunde hjälpa mig...