Laken: Nu tror jag att din fantasi skenar iväg med dig. Jag vill ha en backvärvning, vilket jag tidigare klargjort. Men det ska vara rätt spelare till rätt pris - inte något för att stilla dig och dina gelikars begär efter värva vad som helst till vilket pris som helst.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nu tror jag att din fantasi skenar iväg med dig.
Jag vill ha en backvärvning, vilket jag tidigare klargjort. Men det ska vara rätt spelare till rätt pris - inte något för att stilla dig och dina gelikars begär efter värva vad som helst till vilket pris som helst.