Inlägg: 1093995
Svarskommentarer
Sv: ES klokaste och mest långsiktigt tänkande klubbledning!
Låt dig inte provoceras, Laken. Du har den tysta majoriteten bakom dig. ;)
Sv: ES klokaste och mest långsiktigt tänkande klubbledning!
lungan:
Men herregud! Vilken cirkus det skulle bli om klubbledningen skulle vika sig för sånna som dig (som jag tror och hoppas är i minoritet).
Att tro att klubbledningen är lata är befängt. Man tar läget på allvar, det kan jag lova dig.
Men herregud! Vilken cirkus det skulle bli om klubbledningen skulle vika sig för sånna som dig (som jag tror och hoppas är i minoritet).
Att tro att klubbledningen är lata är befängt. Man tar läget på allvar, det kan jag lova dig.
Nu tror jag att din fantasi skenar iväg med dig.
Jag vill ha en backvärvning, vilket jag tidigare klargjort. Men det ska vara rätt spelare till rätt pris - inte något för att stilla dig och dina gelikars begär efter värva vad som helst till vilket pris som helst.