Hejsan bönder. Jag undrar vad anledningen är att ni har kopierat vår (AIK) mållåt - Hermes House Band med I will survive. Är ni så fantasilösa att ni inte kan komma på någon eget utan att ni måste kopiera från andra???
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag undrar vad anledningen är att ni har kopierat vår (AIK) mållåt - Hermes House Band med I will survive. Är ni så fantasilösa att ni inte kan komma på någon eget utan att ni måste kopiera från andra???