Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
« Föregående · 601093 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Ann: Sloan-Gahn-Carlsson alltså eftersom Chrippe är sjuk. Ja, varför inte?
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
El Maco: Mhm...kommer bli väldigt intressant att se...eller i detta fall höra eftersom matchen inte går på tv....tyvärr!!
Undra vem som får stå tillbaka då Chrippe kryat på sej..
Undra vem som får stå tillbaka då Chrippe kryat på sej..
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Domherrar..
Chef: ERIKSSON, Peter (ö)
LM1: LJUNGQVIST, Mikael
LM2: ULRIKSSON, Fredrik
FORZA TIK.........alltid, alltid............
Chef: ERIKSSON, Peter (ö)
LM1: LJUNGQVIST, Mikael
LM2: ULRIKSSON, Fredrik
FORZA TIK.........alltid, alltid............
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Har ni sett oddset på Timrå i matchen mot Färjestad? Ca 4.50 ggr pengarna! Sätt hela lönen!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
jZo: Funkar det inte så får det bli nudlar och snika på morsan nästa månad!;D
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Fet-Ecke: hahaha, jooo, det blir en jobbig månad då ;) hehe good luck :D
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
jZo: Blir det vinst så får man smörja kråset i stället! Big Boy ca. 20 dagar nästa månad! =))
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
TIK Älskaren: Så jäkla typiskt att inte ens kunna motivera sitt resonemang.
EXPRESSEN 1 geting up yours...
EXPRESSEN 1 geting up yours...
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Herminator: Det finns ju anledningar till att man aldrig köper Expressen!!!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Fet-Ecke: FAN! nu vart ja ju hungrig, 1½ timme kvar till lunch :S:S:S kommer att avlida :/
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Ann: Det vore ju otroligt roligt och, faktiskt, en aning oväntat. Men hoppas kan man!
Hoppas vi tar FBK i dag så vi visar media att FBK inte alls är det svåraste tänkbara motstånd vi kan ställas emot.
Forza Timrå!
3:e n0llan i rad för 0ksa! Kämpa, kämpa!
Hoppas vi tar FBK i dag så vi visar media att FBK inte alls är det svåraste tänkbara motstånd vi kan ställas emot.
Forza Timrå!
3:e n0llan i rad för 0ksa! Kämpa, kämpa!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Kerstin_k: Jepp!! Vore väll kalaskul även om oddsen på det inte är så stora...men hoppet är det sista som sviker en så jag hoppar vidare jag:))
Mitt hjärta säger att vi tar dom ...o ...ja...så litar vi väll på det..eller??
Mitt hjärta säger att vi tar dom ...o ...ja...så litar vi väll på det..eller??
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
TIK Älskaren: Har tippat 2 fyrlingar. En med seger för Tik 26,7 i odds och en med X på Tik 17,98 i odds. Går detta hem så känns veckan som hyfsad.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
TIK Älskaren: Jag tycker vi borde skjuta skallen av alla på Expressen, dom TIPPADE(!!!) ju att vi förlorar idag. Då ska man smaka puffra.
Länkar:
http://susning.nu/Ironi
http://susning.nu/Ironi
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Ann: Menar Du ungefär såhär?
Lill-Kenta Johansson som står i ”Timrå IK”båset,
RESPEKTERAT varde Ditt namn.
Ske Din vilja,
Tillkomme ”Timrå IK’s” fortsatta avancemang,
Så som i allehanda bortarinkar.
Så och på hemmaplan i ”E.ON”-Arena.
Vår dagliga poängskörd giv oss idag,
Och förlåt oss våra missriktade tacklingar,
Så som och vi förlåta de lag som oss för ”hugg å slå” samt ”ryggsäckshockey” utsätter.
Och inled oss icke i ytterligare målvaktsmisstro,
Utan fräls ”Timrå IK’s” försvar samt Oksa ifrån toksnabba kontringsmål.
Ty framgången är Din,
Och Nubbens,
Och LAGMASKINEN i helhet.
I all fröjdig anfallshockey samt Elitserieexistens,
AMEN
(Denna kan ju användas i alla hockeysammanhang antar jag)
Fjärdeplatsen hägrar och jag fortsätter att titta uppåt !!!
Lill-Kenta Johansson som står i ”Timrå IK”båset,
RESPEKTERAT varde Ditt namn.
Ske Din vilja,
Tillkomme ”Timrå IK’s” fortsatta avancemang,
Så som i allehanda bortarinkar.
Så och på hemmaplan i ”E.ON”-Arena.
Vår dagliga poängskörd giv oss idag,
Och förlåt oss våra missriktade tacklingar,
Så som och vi förlåta de lag som oss för ”hugg å slå” samt ”ryggsäckshockey” utsätter.
Och inled oss icke i ytterligare målvaktsmisstro,
Utan fräls ”Timrå IK’s” försvar samt Oksa ifrån toksnabba kontringsmål.
Ty framgången är Din,
Och Nubbens,
Och LAGMASKINEN i helhet.
I all fröjdig anfallshockey samt Elitserieexistens,
AMEN
(Denna kan ju användas i alla hockeysammanhang antar jag)
Fjärdeplatsen hägrar och jag fortsätter att titta uppåt !!!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
pratarn: Skrattar gott....
Japp ungefär så...Fruktansvärt bra bön...den ska jag memorera:)
Japp ungefär så...Fruktansvärt bra bön...den ska jag memorera:)
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
pratarn: Kan man inte få Anders Sundqvist att läsa den innan nationalsången månntro... :D
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Kerstin_k: Vore riktigt riktigt kul för Oksa att titulera sig rekordnolla=)
Känns som att Timrå har en rätt så god vinstchans ikväll.. Men tredje raka nollan, nja då ska det väl mycket till=) Men dom (FBK) har ju bara noterats för tre mål på två matcher nu..
1-3 säger jag!
Känns som att Timrå har en rätt så god vinstchans ikväll.. Men tredje raka nollan, nja då ska det väl mycket till=) Men dom (FBK) har ju bara noterats för tre mål på två matcher nu..
1-3 säger jag!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Bara inte slyngeln Kårberg avgör igen. Överskattad och fruktansvärt fult spelande pajas
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
RocknRolf2: Annars har väl FBK en sopa vid namn Kåberg. Han lär nog Manderville m.fl göra allt för att reta till vansinne under aftonen.. ;-)
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Dream Team: Kåberg lever på gamla "meriter"....i nuläget är han klart slagen av vår egen kapten i utvisningsligan! *L*
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Alltså jag får inte till webradion får upp den o så men det låter inget,va gör jag för fel?
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
fått till skiten nu men bara med realplayer inte med windows media player
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
87bth01: Det där kan vara det töntigaste motivet jag någonsin sett på en tröja. Är 290 minuter i skamvrån respekt?
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
87bth01: Allt annat än respekt. Hade inte Kåberg lirat hockey hade han gjort 2-3 voltor redan.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Robban: då är radion igång .. redan innan nedsläpp .. "timrås nyförvärv Sloan Blake"
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rödovithockeydy: Men Sloan Blake är redan en klassiker. Håll tätt i BP nu!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Tycker det är svårt att höra kommentatorerna, bakgrundsljudet är så högt.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rödovithockeydy: Nu lät det som om det var nära, ettan kommer snart
« Föregående · 601093 · Nästa »
Som sagt....Frella: Laguppställning m.m...........Se länk