Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
« Föregående · 601481 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rödovithockeydy:
Tänk vad folk kunde bli glada för att Oksa och nolla nämns i samma mening!!!!
Det är ju en riktig fest!
Tänk vad folk kunde bli glada för att Oksa och nolla nämns i samma mening!!!!
Det är ju en riktig fest!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
halv målvaktstavla tyvärr. Men men, nollan i över 150 min är grymt
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
RocknRolf2:
Kändes det skönt att få in orden "halv målvaktstavla" där?
Är väl övriga 5 som skall skämmas som släpper till med en mer på banan.
Kändes det skönt att få in orden "halv målvaktstavla" där?
Är väl övriga 5 som skall skämmas som släpper till med en mer på banan.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
största prioritet är väl att förbättra målskyttet nu. Defensiven funkar ju klanderfritt
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Hur många Shorthanded har TIK släppt in mot FBK i modern tid, 272 st?
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Frella: Kom ihåg att Färjestad skulle tillhöra topp 10 i NHL i boxplay också...
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
fan också. Sämre spel nu. Vi skulle haft ett mål med oss från första
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Lugna puckar. Jönsson bryter lårbenshalsen innan slutet av andra och deras offensiv mattas av.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
actionleif: Förjävligt.. fan att vi ska släppa in då vi ska göra mål.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
actionleif: Fast det var iofs vanlig, enkel hockeylogik han levererade..;) Jag är inte alls impad..*L*
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
fan, nu börjar jag misströsta, kommer inte bli nå mål för Timrå idag.
JAAAAA!! Hallin!
JAAAAA!! Hallin!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Ündberbart! Pelle, pelle, pelle hallin såklart! =)
Sloan till utvisningsbåset...
Sloan till utvisningsbåset...
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
azzkikr: Lite roligt att de ser Aalto som en stor och stabil kille ;)
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Kul iaf för Hallin som gjorde 5 mål förra året och redan nu är uppe på 6. Ett hattrick idag borde räcka till seger =)
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rupert: Uscha. Ett mål bara, det tar vi igen i 3:e!
KÄMPA TIMRÅ!
KÄMPA TIMRÅ!
« Föregående · 601481 · Nästa »
yees, PP